სიახლეები
სიახლეები, საინტერესო

შეუძლიათ თუ არა მოსწავლეებს ელექტრონული ჟურნალით სარგებლობა?
27-11-2021
-
+


ელექტრონული ჟურნალი თანამედროვეობას მორგებული ოფიციალური დოკუმენტია, რომელშიც მოსწავლეთა გაკვეთილებზე დასწრება და შეფასებებია აღრიცხული.

ელექტრონულ ჟურნალში საჯარო სკოლის მოსწავლეთა და მასწავლებელთა მონაცემების (მასწავლებლებისა და მოსწავლეების სია, კლასები და საგაკვეთილო ბადე) ასახვა ავტომატურად, ზოგადი განათლების მართვის სისტემა eschool-დან ხდება. შესაბამისად, ყველა მასწავლებელს საკუთარი Microsoft 365- ის მომხმარებლის მონაცემებით შეუძლია ავტორიზაციის გავლა, რის შემდეგაც შეძლებს საკუთარ კლასებში აქტივობების დაგეგმვას.

აქვს თუ არა მოსწავლეს უფლება, რომ საკუთარი აკადემიური მოსწრება ნახოს და თვალი ადევნოს ელექტრონულ ჟურნალს? მოსწავლე და მისი მშობელი მხოლოდ საკუთარ შეფასებას ხედავს ჟურნალში თუ კლასელების ნიშნებსაც?

მოსწავლეებს, როგორც მასწავლებლებს, ჟურნალში საკუთარი Microsoft 365- ის მომხმარებლის მონაცემებით შეუძლია შესვლა ანუ იმავე ელექტრონული ფოსტით, რომლითაც „თიმსში“ შედის. მშობლის შემთხვევაში კი ავტორიზაცია განსხვავებულად ხდება, მშობელმა ჟურნალის სანახავად საკუთარი პირადი ნომერი უნდა გამოიყენოს.

ნებისმიერი პირი ელექტრონულ ჟურნალში შესასვლელად უნდა ეწვიოს ვებგვერდს - Onlineschool.emis.ge. ავტორიზაციის შემდეგ ჟურნალში მოსწავლეს მხოლოდ საკუთარი შეფასებები გამოუჩნდება, მშობელს კი - შვილის. მათ არ აქვთ უფლება, ნახონ კლასელების დასწრების მაჩვენებელი ან შეფასება.

ცნობისთვის, ელექტრონული ჟურნალში ყველა მოსწავლის შეფასება მხოლოდ დამრიგებლისთვის და დირექციისთვისაა ხელმისაწვდომი.


კომენტარები


სიახლეები
მოსწავლეთა რეკორდულმა რაოდენობამ დისტანციური სწავლა აირჩია
2022 წლის 25 იანვრისთვის სკოლაში 2 851 პრაქტიკოსი და მხოლოდ, 426 მაძიებელი მასწავლებელია
2008 წელს დედამ მიიღო გადაწყვეტილება, რომ დაგვეტოვებინა მშობლიური სოფელი ვილდა და წამოვსულიყავით. ბევრმა რთულმა წელმა განვლო მას შემდეგ, უცხო მხარეში
სკოლები
პროექტი აღნიშნული მიმართულებით მოსწავლეების ინტერესის გაღვივებასა და განათლების მიღებას შეუწყობს ხელს
მოსწავლეები გლობალური ონლაინ პროექტის - „გაკვეთილი საზღვრების გარეშე“ აქტივობებში მონაწილეობენ
ჩემპიონატში  VI და VII კლასის ვაჟთა და გოგონათა გუნდები მონაწილეობდნენ
პროექტის მიზანია, 11-13 წლის მოზარდებში სოციალურ - ემოციური უნარების განვითარების ხელშეწყობა
სიახლეები
საზოგადოება