მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დიაზმა დასძინა, რომ ზოგიერთ პაციენტს სიმპტომები მწვავე ფაზის შემდეგაც აწუხებდა, სხვები თავს უკეთ გრძნობდნენ, მაგრამ შემდეგ გამქრალი სიმპტომები კვლავ იჩენდნენ თავს.
ამასთან, თუ ზოგიერთ პაციენტს „Long Covid“-ის სიმპტომები სამი თვე უგრძელდებოდა, სხვები თავს უკეთ 6 თვის შემდეგაც ვერ გრძნობდნენ.
„ჩვენ გვაშფოთებს, რომ შეიძლება არსებობდეს ადამიანთა მცირე ნაწილი, რომელთაც პოსტკოვიდური სიმპტომები ცხრა და მეტი თვე უგრძელდებათ“,- აღნიშნა დიაზმა.
ლონდონის საიმპერატორო კოლეჯის კვლევის თანახმად, მხოლოდ ინგლისში დაახლოებით ორი მილიონი ადამიანი შესაძლოა „ხანგრძლივი COVID-19“-ით იტანჯებოდეს.
ამერიკელმა ექსპერტებმა განაცხადეს, რომ ვირუსით დასნებოვნებული პაციენტების 23,2%-ს პოსტკოვიდური სინდრომის ერთი სიმპტომი მაინც ჰქონდათ დიაგნოზიდან 30 ან მეტი დღის შემდეგ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი