მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„კონფლიქტ-სენსიტიური სწავლება სასკოლო სივრცეში“ - მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ წეროვნის N3 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი ნინო დოლიშვილი და სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი კლარა დვალიშვილი საინტერესო პროექტში არიან ჩართულები. ტრენინგის შემდგომ პედაგოგები შეძლებენ, უკეთ გაიაზრონ კონფლიქტ-სენსიტიური ფენომენი და მისი მნიშვნელობა.
„მშვიდობისა და სამოქალაქო განვითარების ცენტრი“ (CPCD) „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტების კვლევის ინსტიტუტთან“ და „კავკასიურ სახლთან“ თანამშრომლობით ახორციელებს პროექტს „ისტორიულ გზაგასაყარზე სწავლებისა და სწავლის ახალი მიდგომები“, რომლის მიზანი ხელი შეუწყოს ქართულ-აფხაზური და ქართულ-ოსური კონფლიქტების მიმართ ტრანსფორმაციული მიდგომების განვითარებას და მათ ინტეგრაციას უახლესი ისტორიის სწავლების პროცესში.
2019 წლის ბოლოდან აღნიშნულ პროექტში ჩაერთვნენ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ წეროვნის N3 საჯარო სკოლის მოსწავლეებიც, რომლებმაც შესანიშნავად გაართვეს თავი პროექტში მოცემულ დავალებებს და 1000 ლარიანი გრანტიც მოიპოვეს საკუთარი პროექტის განსახორციელებლად.
აღნიშნული პროექტი გაგრძელდა მასწავლებლებისთვისაც თემაზე „კონფლიქტ-სენსიტიური სწავლება სასკოლო სივრცეში“, სადაც აქტიური მონაწილეობა მიიღეს ჩვენი სკოლის ისტორიის მასწავლებელმა ნინო დოლიშვილმა და სამოქალაქო განათლების მასწავლებელმა კლარა დვალიშვილმა.
ტრენინგის შემდგომ ჩვენი მასწავლებლები შესძლებენ უკეთ გაიაზრონ კონფლიქტ-სენსიტიური ფენომენი და მისი მნიშვნელობა, დანერგონ ამ კითხით პედაგოგიურ პრაქტიკაში აღნიშნული განათლება“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ