მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
30 აპრილი-13 მაისის დაუგეგმავმა არდადეგებმა, ბევრი მითქმა-მოთქმა გამოიწვია. განათლების სამინისტროში, ოფიციალურად განაცხადეს, რომ 13 მაისს მოსწავლეები საკლასო ოთახებს ჩვეულებრივ დაუბრუნდებოდნენ, თუმცა ქვეყნაში ჯანმრთელობის მთავარი დამცველები ყოველდღიურად გვიმეორებენ, რომ ეპიდვითარება დღითიდღე მძიმდება და შედეგად, ჩნდება ეჭვი, რომ დაუგეგმავი არდადეგების შემდეგ, დასწრებული სწავლება არ განახლდება, მით უმეტეს, რომ რომ მსგავსი გამოცდილება, არდადეგების ჯერ გახანგრძლივების და შემდეგ სკოლებში არდაბრუნებისა, შარშან უკვე მივიღეთ.
ალბათ აქედან გამომდინარე, პედაგოგიურ საზოგადოებაში უკვე მუსირებს აზრი, რომ ამჯერადაც სწავლა ონლაინ-რეჟიმში განახლდება. უკვე არაერთი მაგალითი გვაქვს, როდესაც მასწავლებლები მოსწავლეებს აფრთხილებენ - ნიშნები 30 აპრილამდე გამოასწორონ, რადგან 13 მაისს სავარაუდოდ სკოლებში დაბრუნება აღარ მოუწევთ. ეს ინფორმაცია არაერთმა მშობელმა მოგვაწოდა, რომლებსაც აქვთ მთავარი კითხვა - რამდენად შეესაბამება მასწავლებლების გაფრთხილება სიმართლეს, თუმცა ამაზე ჯერჯერობით გადაჭრით პასუხი არ არსებობს.
ამასობაში კი, საქართველო პანდემიის მესამე ტალღის პიკს, სწორედ მაისის პირველ ორ კვირაში ელოდება - ასე გვიანონსებენ და შესაბამისად, ეჭვი, რომ სწავლა საკლასო ოთახებში აღარ განახლდება, ლოგიკასმოკლებული სულაც არ არის. დანარჩენი კი უახლოეს მომავალში გაირკვევა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი