მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მას შემდეგ, რაც ზესტაფონის N1 საჯარო სკოლაში დასწრებითი სწავლება განახლდა, მოსწავლეები დიდი ენთუზიაზმით ჩაერთნენ საგაკვეთილო პროცესში და პარალელურად, საყვარელი მასწავლებლების დახმარებით, სხვადასხვა აქტივობას ახორციელებენ.
დაუვიწყარი იყო ზესტაფონის N1 სკოლის მე-4 „ა“ კლასში ჩატარებული ქართულის ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი. პედაგოგმა, ნინო დარდაგანიძემ, მოსწავლეებთან ერთად განიხილა გუგული ტოგონიძის მოთხრობა „ხისმაცქერალი კაცის ამბავი“ და ტექსტის შინაარსიდან გამომდინარე, მოსწავლეებს საშუალება მიეცათ, განეხორციელებინათ მრავალფეროვანი აქტივობები.
„სამუშაო პროცესი, მართლაც, რომ საინტერესო გამოვიდა. მოსწავლეების ხელით დამზადებული, ქალაქისთვის საჭირო დეტალებით, შეიქმნა მაკეტი; შემაჯამებელ, დასკვნით გაკვეთილზე კი, ბავშვებმა წარადგინეს კომპლექსური დავალება, რომელსაც პრესკონფერენციის სახე მისცეს; პერსონაჟებმა თქვეს ის, რაც ტექსტში შეფარვითაა გადმოცემული. მუშაობის პროცესში გამოიკვეთა იდეა, მოსწავლეებს სკოლის ეზოში, კლასის სახელზე დაერგოთ ხე, რომელიც ბავშვობის ტკბილ მოგონებებთან იქნება დაკავშირებული ისე, როგორც, ეს ტექსტში მთავარი პერსონაჟისთვის არის მნიშვნელოვანი“, - აღნიშნულია ზესტაფონის N1 საჯარო სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი