| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

პედაგოგებისთვის პროფესიული წინსვლა არც თუ ისე მარტივია. მასწავლებელი სტატუსის ასამაღლებლად რამდენიმე საფეხურს გადის. ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტი კი მისი საქმიანობის შეფასებაა - რამდენად მართავს სასწავლო პროცესს და რა ნაბიჯებს დგამს პროფესიული განვითარებისთვის.
მასწავლებლის შეფასების ტიპებია: გარე შეფასება და შიდა შეფასება.
პედაგოგის შეფასების წესი მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემითაა განსაზღვრული და ვრცელდება როგორც საჯარო, ასევე კერძო სკოლის მასწავლებლებზე.
რა არის მასწავლებლის შეფასების მიზანი? რას ეფუძნება? რის მიხედვით ფასდება პედაგოგი?
მასწავლებლის შეფასების მიზანია:
მასწავლებლის შეფასება ეფუძნება მასწავლებლის პროფესიულ სტანდარტსა და შემდეგ ძირითად პრინციპებს: სამართლიანობა, ობიექტურობა, ვალიდობა, თანასწორობა, სანდოობა, გამჭვირვალობა.
მასწავლებლის შეფასების ტიპები კი ასეთია:
მასწავლებლის პორტფოლიოში არსებული მტკიცებულებების შეფასება:
მასწავლებელი ელექტრონულ სისტემაში მასწავლებლის პორტფოლიოში განათავსებს სქემით განსაზღვრულ, შესაბამისი სტატუსის მისანიჭებლად აუცილებელი საქმიანობის დამადასტურებელ დოკუმენტაციას.
რაც შეეხება პრაქტიკული კომპონენტის შეფასებას, მასწავლებელი, რომელიც ასწავლის ორ ან მეტ სკოლაში ერთსა და იმავე საგანს, გარე შეფასების პრაქტიკულ ნაწილს გადის მის მიერ არჩეულ ერთ-ერთ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში.
მასწავლებელი, რომელიც ასწავლის ორ ან მეტ სკოლაში სხვადასხვა საგანს, გარე შეფასების პრაქტიკულ ნაწილს გადის მის მიერ არჩეულ ერთ-ერთ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებასა და საგანში.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ახალი პროექტი საჯარო სკოლებისთვის - სამინისტრომ მოსწავლეებისთვის განახლებული მოდული შეიმუშავა
სკოლებში ბიბლიის კითხვასა და ლათინური ენის სწავლებას აბრუნებენ - იტალიის განათლების სამინისტრო ახალ საგანმანათლებლო სტანდარტზე მუშაობს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...