| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ აზავრეთის საჯარო სკოლის პედაგოგი ნინო დავთიანი დისტანციური სწავლების შესახებ საკუთარ ხედვას გვიზიარებს. მიუხედავად იმისა, რომ ონლაინ გაკვეთილებში მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობაა, მასწავლებელი უპირატესობას მაინც სკოლაში პირისპირ სწავლებას ანიჭებს.
„ჩვენი სკოლა არის მთლიანად დისტანციურ სწავლებაზე, რადგანაც მიმდინარეობს ახალი სკოლის მშენებლობა. ძალიან მენატრება სკოლაში ჩატარებული გაკვეთილი, რადგანაც სულ სხვაა სკოლის კედლებში საგაკვეთილო პროცესი“,-ამბობს ნინო დავთიანი.
პედაგოგი აღნიშნავს, რომ ონლაინ გაკვეთილებს ბავშვები აქტიურად ესწრებიან. ასრულებენ დავალებებსაც, თუმცა სწავლების ხარისხი ბევრად უფრო მაღალია საკლასო ოთახებში, ვიდრე დისტანციურად.
პედაგოგი იმედოვნებს, რომ მალე დასრულდება სკოლის მშენებლობა და მოსწავლეები ახალ სკოლაში მონდომებით გააგრძელებენ სწავლას.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“