მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურჯაანის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლე ელენე ქაჩლიშვილი საქართველოს არაფორმალური განათლების ინსტიტუტის პიროვნული განვითარების პროგრამის მონაწილეა.
„პროგრამას დადებითად შევაფასებდი რადგან საკმაოდ მრავლის მომცემი და ახალგაზრდების ინტერესებზე მორგებულია განვიხილავთ ისეთი სახის სფეროებს და პრობლემებს რაც ჩვენი ინტერესის სფეროს წარმოადგენს.
თითქმის ყველა ტრენინგი რომელსაც რამდენიმე წლის მანძილზე დავსწრებივარ მაძლევდა შანსს მესწავლა რაიმე ახალი.
რაც შეეხება აღნიშნულ ტრენინგს, მომცა ინფორმაცია მრავალ მნიშვნელოვან და აქტუალურ საკითხზე მათგან გამოვარჩევდი განათლების სისტემას რომელმაც ჩემი განსაკუთრებული ინტერესი დაიმსახურა არაფორმალური განათლება არის გზა განვითარებასა და წარმატებისკენ. ეს ის სფეროა, სადაც შეგიძლია შენი თავი აღმოაჩინო. ფორმალური განათლება არ გაძლევს საშუალებას გასცდე ჩარჩოებს და განივითარო სხვადასხვა უნარ-ჩვევები რომლებიც დაგეხმარება მომავლის სწორად წარმართვაში. სწორედ ამ უნარების გამომუშავებაში კი გვეხმარება მსგავსი ტიპის ტრენინგები პროექტები და საერთო ჯამში არაფორმალური განათლება“.
აღსანიშნავია, რომ გურჯაანის N2 საჯარო სკოლისთვის არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სკოლის ბუღალტერმა 2 მილიონზე მეტი საკუთარ ანგარიშზე გადაირიცხა - შპს „მეექვსე საავტორო სკოლის“ თანამშრომელი დაკავებულია
გაიგეთ, როგორ უნდა მოიქცეთ მობილობის შედეგების ნახვის მერე, შეგიძლიათ თუ არა მობილობაზე უარის თქმა და რა შემთვევაში დაგიბრუნდებათ მობილობაში გადახდილი თანხა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
ამერიკის შეერთებულ შტატებში ზოგიერთი სკოლა შეკვეცილი ოთხდღიანი განრიგით მუშაობს