მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურჯაანის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლე ელენე ქაჩლიშვილი საქართველოს არაფორმალური განათლების ინსტიტუტის პიროვნული განვითარების პროგრამის მონაწილეა.
„პროგრამას დადებითად შევაფასებდი რადგან საკმაოდ მრავლის მომცემი და ახალგაზრდების ინტერესებზე მორგებულია განვიხილავთ ისეთი სახის სფეროებს და პრობლემებს რაც ჩვენი ინტერესის სფეროს წარმოადგენს.
თითქმის ყველა ტრენინგი რომელსაც რამდენიმე წლის მანძილზე დავსწრებივარ მაძლევდა შანსს მესწავლა რაიმე ახალი.
რაც შეეხება აღნიშნულ ტრენინგს, მომცა ინფორმაცია მრავალ მნიშვნელოვან და აქტუალურ საკითხზე მათგან გამოვარჩევდი განათლების სისტემას რომელმაც ჩემი განსაკუთრებული ინტერესი დაიმსახურა არაფორმალური განათლება არის გზა განვითარებასა და წარმატებისკენ. ეს ის სფეროა, სადაც შეგიძლია შენი თავი აღმოაჩინო. ფორმალური განათლება არ გაძლევს საშუალებას გასცდე ჩარჩოებს და განივითარო სხვადასხვა უნარ-ჩვევები რომლებიც დაგეხმარება მომავლის სწორად წარმართვაში. სწორედ ამ უნარების გამომუშავებაში კი გვეხმარება მსგავსი ტიპის ტრენინგები პროექტები და საერთო ჯამში არაფორმალური განათლება“.
აღსანიშნავია, რომ გურჯაანის N2 საჯარო სკოლისთვის არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ