მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, მოქალაქეებს გარკვეული სერვისების მიღება უკვე ელექტრონულად შეუძლიათ.
„განმცხადებლებს ეძლევათ საშუალება, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ფიზიკური პირებისთვის განკუთვნილ სერვისებზე მომართვა განახორციელონ ელექტრონული ფორმით, ცენტრში მოუსვლელად, პორტალ my.gov.ge-ის მეშვეობით", - აცხადებს ცენტრი.
ელექტრონული მომსახურების ფორმა ეხება შემდეგ სერვისებს:
„პორტალი საშუალებას იძლევა, სახლიდან გაუსვლელად, მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან, საქართველოს მოქალაქეებმა, რომლებიც ფლობენ ახალ პირადობის მოწმობას და მის წამკითხველ მოწყობილობას, ასევე ელექტრონულ ხელმოწერას, ცენტრის სერვისებით სარგებლობის თაობაზე განაცხადი გააკეთონ ელექტრონულად და პასუხიც მიიღონ ელექტრონული ფორმით. პორტალზე ავტორიზაციისთვის ინსტრუქცია იხილეთ მითითებულ ლინკზე: https://id.ge/download/
ახალი პირადობის მოწმობის, მისი წამკითხველი მოწყობილობისა და ელექტრონული ხელმოწერის თაობაზე დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, უნდა დარეკოთ იუსტიციის სახლის ცხელ ხაზზე - 2 40 54 05. პორტალ my.gov.ge-ის თაობაზე დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, კი დარეკოთ ცხელ ხაზზე: 2 25 15 28 ( შიდა ნომერი 8888)", - აღნიშნულია განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი