მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
9 წლის ავსტრალიელი ბიჭი, რომელიც თანაკლასელების მხრიდან ბულინგის მსხვერპლი გახდა, სიკვდილს ნატრობს. „დანა მომეცი, რომ თავი მოვიკლა“ - ამბობს მომტირალი კვადენი ვიდეოში.
ვიდეო სოციალურ ქსელში ბიჭის დედამ ბულინგის მორიგი ფაქტის შემდეგ გაავრცელა. როგორც იარაკა ბეილი ვიდეოში ამბობს, კვადენს კლასში იმის გამო დასცინიან, რომ ის ტანდაბალია და ეს არ არის პირველი შემთხვევა. „ეს არის ის შედეგი, რაც ჩაგვრას მოჰყვება“, - ამბობს ბავშვის დედა.
ვიდეოს მილიონობით ნახვა აქვს და მთელი მსოფლიო მოიცვა.
ბიჭის ამბავს, ცნობილი ადამიანებიც გამოეხმაურნენ, რომელთა შორისაც მსახიობი ჰიუ ჯეკმანი და ჯეფრი დინ მორგანი არიან. მათ ვიდეო მიმართვა სოციალური ქსელის საშუალებით გაავრცელეს, სადაც ბიჭს ამხნევებენ და ეუბნებიან, რომ ისინი მისი მეგობრები არიან. ამასთან ყურადღება გაამახვილეს ბულინგზე და საზოგადოებას მეტი სიყვარულის გაზიარებისკენ მოუწოდეს.
აღსანიშნავია, რომ ვიდეოს გავრცელების შემდეგ ინტერნეტში ბიჭის მხარდასაჭერად შეიქმნა ფონდი, რომლის დახმარებითაც ადამიანები მას დისნეილენდში წასასვლელად ფულს უგროვებდნენ. ანგარიშზე უკვე 70 ათასი დოლარი შეგროვდა
სოციალურ ქსელში შეიქმნა ჰეშთეგი #WeStandWithQuaden - „ჩვენ ვდგავართ კვადენთან“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი