მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტირებიდან გამოსული აბიტურიენტების ნაწილის თქმით, დღევანდელ გამოცდაზე უფრო რთული მათემატიკური ნაწილი იყო, ნაწილის შეფასებით კი ვერბალური გაუჭირდა.
გთავაზობთ აბიტურიენტების შეფასებებს:
„მათემატიკური ნაწილი უფრო რთულად მომეჩვენა. განსაკუთრებით ბოლოს ამოცანები გამიჭირდა. ვერბალური ნაწილი უფრო მარტივი იყო. დროც მეყო და უკმაყოფილოც არ ვარ მათემატიკურისგან განსხვავებით“,-განაცხადა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„რთული საკითხებია არ იყო, ძალიან მარტივი იყო. ოდნავ მათემატიკური იყო ცოტა რთული. ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“,-განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„ვერბალური არ გამჭირვებია ,უცხო სიტყვები თითქმის არ შემხვედრია. ალბათ, 3-4 სიტყვა იყო ისეთი, რომლის მნიშვნელობის გაგება გამიჭირდა. სხვა მხრივ, რთული არაფერი ყოფილა. ტექსტები იყო ერთი გლობალურ დათბობაზე და მეორე ტექნოლოგიურზე. რაც შეეხება მათემატიკურ ნაწილს, ეს უფრო რთული იყო, ბოლო დავალებები განსაკუთრებით“,-გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„ვერბალური ძალიან რთული იყო, იქიდან გამდინარე, რომ ტექსტზე ძალიან დიდი დაკვირვება იყო საჭირო. აბზაცებში უნდა დაგეჭირა სიტყვა და იმის მნიშვნელობა გეპოვა. მათემატიკური ნაწილი შედარებით მარტივი იყო. ზოგადად, ტესტი საშუალო სირთულის იყო“,- განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„ვერბალურში გლობალიზაციაზე შემხვდა ტექსტი. ისეთი სიტყვებიც არ ყოფილა, რომ ვერ გამეგო შინაარსი, მაგრამ დროის მხრივ გამიჭირდა. მინდოდა, უფრო მეტი დრო მქონოდა. მათემატიკურ ნაწილში ყველაზე მეტად ამოცანები გამიჭირდა, ბოლო დავალებები რაც არის“,- გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
ასევე იხილეთ: ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიაზე აბიტურიენტთა 3%-ზე მეტი არ გამოცხადდა
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საპენსიო სქემიდან გასვლის წესი დამტკიცდა - დოკუმენტი სკოლისა და ბაღის მასწავლებლებსაც ეხება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს