სიახლეები
სიახლეები

„ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“ - აბიტურიენტები ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტს აფასებენ
04-07-2019
-
+


ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტირებიდან გამოსული აბიტურიენტების ნაწილის თქმით, დღევანდელ გამოცდაზე უფრო რთული მათემატიკური ნაწილი იყო, ნაწილის შეფასებით კი ვერბალური გაუჭირდა.

გთავაზობთ აბიტურიენტების შეფასებებს:

„მათემატიკური ნაწილი უფრო რთულად მომეჩვენა. განსაკუთრებით ბოლოს ამოცანები გამიჭირდა. ვერბალური ნაწილი უფრო მარტივი იყო. დროც მეყო და უკმაყოფილოც არ ვარ მათემატიკურისგან განსხვავებით“,-განაცხადა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„რთული საკითხებია არ იყო, ძალიან მარტივი იყო. ოდნავ მათემატიკური იყო ცოტა რთული. ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“,-განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალური არ გამჭირვებია ,უცხო სიტყვები თითქმის არ შემხვედრია. ალბათ, 3-4 სიტყვა იყო ისეთი, რომლის მნიშვნელობის გაგება გამიჭირდა. სხვა მხრივ, რთული არაფერი ყოფილა. ტექსტები იყო ერთი გლობალურ დათბობაზე და მეორე ტექნოლოგიურზე. რაც შეეხება მათემატიკურ ნაწილს, ეს უფრო რთული იყო, ბოლო დავალებები განსაკუთრებით“,-გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალური ძალიან რთული იყო, იქიდან გამდინარე, რომ ტექსტზე ძალიან დიდი დაკვირვება იყო საჭირო. აბზაცებში უნდა დაგეჭირა სიტყვა და იმის მნიშვნელობა გეპოვა. მათემატიკური ნაწილი შედარებით მარტივი იყო. ზოგადად, ტესტი საშუალო სირთულის იყო“,- განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალურში გლობალიზაციაზე შემხვდა ტექსტი. ისეთი სიტყვებიც არ ყოფილა, რომ ვერ გამეგო შინაარსი, მაგრამ დროის მხრივ გამიჭირდა. მინდოდა, უფრო მეტი დრო მქონოდა. მათემატიკურ ნაწილში ყველაზე მეტად ამოცანები გამიჭირდა, ბოლო დავალებები რაც არის“,- გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

ასევე იხილეთ: ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიაზე აბიტურიენტთა 3%-ზე მეტი არ გამოცხადდა


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს ქედის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება
ღონისძიებას ქალაქ ბათუმის N25 საჯარო სკოლა მასპინძლობს
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატის გაზაფხულის სეზონი აჭარაში გრძელდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ქობულეთის 39 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ქობულეთის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
სიახლეები
მასწავლებლების ეროვნულ პრემიასთან დაკავშირებით სამინისტრო განცხადებას ავრცელებს
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს ქედის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება
დირექტორობის 210 კანდიდატი გასაუბრებაზე დღეს გავა - კონკურსის მეორე ეტაპი დაიწყო
მასწავლებლებისთვის დამხმარე სახელმძღვანელოს ახალი ვარიანტი შეიქმნა
ბაღების საყურადღებოდ - სამინისტრო ვადებს ასახელებს
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
აღსანიშნავია, რომ „კინგსის“ ოლიმპიადის აქტიური მონაწილეა მე-3 კლასის მოსწავლე გოჩა ნონიაშვილი
მოსწავლეებმა შეასრულეს საქართველოს სახელმწიფო ჰიმნი
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, გაკვეთილი შინაარსიანი, საინტერესო და სხვადასხვა აქტივობით დატვირთული იყო
აქტივობას დაწყებითი სკოლის მასწავლებელი - საიდა კიარიმოვა ხელმძღვანელობდა
აღსანიშნავია, რომ ისინი გარემოს დაცვის მნიშვნელობასა და აუცილებლობას ნათლად იაზრებენ
საინტერესო
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს ქედის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება
ღონისძიებას ქალაქ ბათუმის N25 საჯარო სკოლა მასპინძლობს
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატის გაზაფხულის სეზონი აჭარაში გრძელდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ქობულეთის 39 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
როგორ უნდა გამოიყენოთ ნოველები სასწავლო პროცესში, როგორც სწავლების სტრატეგია?
სიახლეები
საზოგადოება