კონკურსი მიზნად ისახავდა მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურებას; ჯანსაღი კონკურენციის უნარების ჩამოყალიბებას; ინტელექტუალური დონის, ერუდიციის, მოტივაციის ამაღლებასა და სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნებას.
როგორც ინტელექტუალური თამაშის ორგანიზატორმა, ისტ-ისა და ინგლისური ენის პედაგოგმა ნორაირ მისკარიანმა აღნიშნა, ამ ტიპის აქტივობისას მოსწავლეები ურთიერთობენ ერთმანეთთან; სწავლობენ გუნდურ მუშაობას, რესურსის გამოყენებას, მათთვის უცნობ, ახალ ელემენტებს, რისკის გაწევასა და გადაწყვეტილებების მიღებას.
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ