მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითრების ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, დამტკიცდა კიბერუსაფრთხოების უმაღლესი განათლების დარგობრივი მახასიათებელი, რომელიც არის ერთგვარი გზამკვლევი განსაზღვრულ საკითხთან მიმართებით, მაგალითად, სწავლა‐სწავლების მეთოდები, შეფასება და რესურსები, მეორე მხრივ, დოკუმენტს სავალდებულო ხასიათი აქვს. კერძოდ, დოკუმენტის მე‐III ნაწილი, (სწავლის შედეგების აღწერა).
დოკუმენტში აღნიშნულია, რომ ამ თავში მოცემული რეკომენდაციების გაუთვალისწინებლობამ შესაძლებელია, ხელი შეუშალოს 4 სავალდებულო სტანდარტების შესრულებას. შესაბამისად, წინამდებარე დარგობრივი მახასიათებლის მესამე ნაწილი სავალდებულოდ უნდა დაიცვას ყველა უმაღლესმა საგანმანათლებლო დაწესებულებამ, სადაც ხორციელდება კიბერუსაფრთხოების საბაკალავრო ან/და სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა.
საგანმანათლებლო პროგრამების თითოეული სასწავლო კურსის გეგმით/სილაბუსით/მოდულით გათვალისწინებული შეფასების კომპონენტი (შუალედური და დასკვნითი შეფასება) შესაძლოა მოიცავდეს შეფასების მეთოდებს, რომელიც განსაზღვრავს სტუდენტის ცოდნის/უნარის/კომპეტენციის შეფასების ხარისხს:
ზეპირი გამოცდა;
წერითი გამოცდა;
ზეპირი გამოკითხვა;
წერითი გამოკითხვა;
საშინაო დავალება;
თეორიული სამუშაო;
პრაქტიკული სამუშაო;
პროექტი;
შეფასების კრიტერიუმები საზომი ერთეულებითაა განსაზღვრული, რომლითაც დგინდება სწავლის შედეგების მიღწევის დონე.
დოკუმენტი სრულად იხილეთ ბმულზე
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ლექსები დედაზე, რომლებიც პედაგოგებს ღონისძიების დაგეგმისას დაეხმარებათ
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
გორელოვკის N3 საჯარო სკოლის მოთხეკლასელების კომპლექსური დავალება წარმოადგინეს უცხოურ ენაში
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე