მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„იაშვილის სახელობის ბავშვთა ცენტრალური საავადმყოფოს“ სამედიცინო დირექტორმა, ივანე ჩხაიძემ განაცხადა, რომ მოცირკულირე ვირუსები ძირითადად მიეკუთვნებიან იმ კატეგორიას, რომლის მართვაც პირველადი ჯანდაცვის რგოლში უნდა მოხდეს.
კერძოდ, როგორც ივანე ჩხაიძემ განმარტა, კორონავირუსი, ადენოვირუსი, ენტეროვირუსი, ყველა მიეკუთვნება მსუბუქი მიმდინარეობის დაავადებების გამომწვევ ვირუსებს, ისინი არ იწვევენ მძიმე შემთხვევებს, ჰოსპიტალიზაციის მაჩვენებლის ზრდას. მათი ზოგადი შეფასება არის მსუბუქი და საშუალო სიმძიმით მიმდინარე რესპირაციული დაავადება.
„ეს არ არის ის ვირუსები, რომლებმაც შესაძლოა განაპირობონ იმდენად მძიმე მდგომარეობა რომ სტაციონარიზაცია გახდეს აუცილებელი. გრიპის ვირუსში გართულების ალბათობა მაღალია, პირველ რიგში, ეს არის ფილტვის ანთება, საავადმყოფოში მოხვედრის ალბათობა მაღალია, ამიტომ არის მასზე განსაკუთრებული მეთვალყურეობა. ახლა მოცირკულირე ვირუსები ამ მხრივ მსუბუქი და საშუალო სიმძიმის დაავადებების განმაპირობებელია.
არ არსებობს იმის საშიშროება, რომ ახლა მოცირკულირე ვირუსებმა განაპირობოს ეპიდაფეთქებები, სკოლასა და ბაღებში ბავშვების მასობრივი არწასვლა.
ახლა მოცირკულირე ვირუსები განაპირობებს ძირითადად ზემო სასუნთქი გზების მწვავე ვირუსულ ინფექციას, რომელიც მიმდინარეობს გაციების ტიპით“,- აღნიშნა ჩხაიძემ.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
აღნიშნულთან დაკავშირებით ირაკლი კობახიძემ განაცხადა, რომ „საინტერესო იქნება ამ საკითხის შესაწვლა“
თუ ვინმეს უნდა მე-12 წლის დახურვა, შესაძლებელია საზღვარგარეთ დახურონ ან შევქმნათ სპეციალიზირებული სკოლები... - ირაკლი კობახიძე დამატებით განმარტებებს აკეთებს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
ნინო გოშაძეს ახარებს პროფესიული აღიარება და მადლობას უხდის ყველას დაფასებისთვის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“