მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ერთიანი ეროვნული გამოცდების საბოლოო შედეგები ცნობილია. შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა დეტალური სტატისტიკაც გამოაქვეყნა და ახლა ააბიტურიენტები მხოლოდ ჩარიცხვებს ელიან, თუმცა მანამდე გთავაზობთ ინფორმაციას, რომელ საგანში რამდენი მაქსიმალური ქულა დაიწერა;
ქართული ენა და ლიტერატურა - უმაღლესი 60 ქულა მიიღო 95-მა აბიტურიენტმა;
ზოგადი
უნარები
(სომხურ
ენაზე) - უმაღლესი 80 ქულა მიიღო 2-მა აბიტურიენტმა;
ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე) - უმაღლესი
80 ქულა მიიღო 1-მა აბიტურიენტმა;
ინგლისური ენა - უმაღლესი 70 ქულა მიიღო 1105-მა
აბიტურიენტმა;
რუსული ენა - უმაღლესი
70 ქულა მიიღო 14-მა აბიტურიენტმა;
გერმანული ენა - უმაღლესი
70 ქულა მიიღო 7-მა აბიტურიენტმა;
ფრანგული ენა - უმაღლესი
70 ქულა მიიღო 1-მა აბიტურიენტმა;
მათემატიკა - უმაღლესი
51 ქულა მიიღო 29-მა აბიტურიენტმა;
ისტორია - უმაღლესი 60 ქულა მიიღო 33-მა აბიტურიენტმა;
გეოგრაფია - უმაღლესი 59 ქულა მიიღო 3-მა აბიტურიენტმა;
ბიოლოგია - უმაღლესი 70 ქულა მიიღო 6-მა აბიტურიენტმა;
ქიმია- უმაღლესი 63 ქულა მიიღო 7-მა აბიტურიენტმა;
ფიზიკა -უმაღლესი 63 ქულა მიიღო 2-მა აბიტურიენტმა;
ლიტერატურა - უმაღლესი 70 ქულა მიიღო 1-მა აბიტურიენტმა;
ხელოვნება - უმაღლესი 70 ქულა მიიღო 1-მა აბიტურიენტმა;
სამოქალაქო
განათლება - უმაღლესი 60 ქულა მიიღო 3-მა აბიტურიენტმა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მოსწავლეებმა წაიკითხეს ლექსები და შეასრულეს ცეკვები
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი