სიახლეები
სკოლები

„ეს იყო, ზეიმი მადლიანი ქართული სიტყვისა“ - ქუთაისის N5 სკოლის მეექვსეკლასელებმა საინტერესო კომპლექსურ დავალებაზე იმუშავეს
11-10-2022
-
+


ქუთაისის N5 საჯარო სკოლაში წარმატებით ინერგება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმა, რომლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი შემადგენელი ნაწილი კომპლექსური დავალებებია. აღნიშნულ დავალებებს პედაგოგები და მოსწავლეები დიდი პასუხისმგებლობით ეკიდებიან. 

„მასწავლებელი მუდამ მოწოდების სიმაღლეზე უნდა იყოს, სიახლეებს ფეხი აუწყოს და აიტაცოს!“,- აღნიშნავენ სკოლაში, რომლის პედკოლექტივი „ახალი სკოლის მოდელშია ჩართული“ და აქტიურადაც მუშაობს.

სწორედ კომპლექსური დავალება წარმოადგინეს მე-6 კლასელებმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში თემაზე: „წერილი ქუჩის“.

საინტერესო დავალება მოსწავლეებს პედაგოგმა ლია ჭეიშვილმა შესთავაზა. 

„ეს იყო, მართლაც, ზეიმი მადლიანი ქართული სიტყვისა. მოსწავლეთა წარმოდგენილ პრეზენტაციებში გამოჩნდა მათი მაღალი წიგნიერება, დამოუკიდებელი აზროვნება, რომანტიკული სულისკვეთება, თანაგრძნობა, მხატვრული აღქმის საუკეთესო უნარი“, - აღნიშნავენ სკოლაში. 

გაკვეთილს ​დირექციისა და კათედრათა წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. მათ მოიწონეს გაკვეთილი და წარმატება უსურვეს მასწავლებელსა და მოსწავლეებს.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება