| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

კონფლიქტით დაზარალებულ და იძულებით გადაადგილებულ მოსწავლეთა სკოლის გარემოში ინტეგრაციის მხარდასაჭერად, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და გაეროს ბავშვთა ფონდის თანამშრომლობით, რიგით მეოთხე ვებინარი გაიმართა.
ვებინარის თემა: არაფორმალურ აქტივობებში მოსწავლეთა ჩართვისა და სოციალურ-ემოციური სწავლის ხელშეწყობა.
ვებინარის ფარგლებში განხილულია სოციალურ-ემოციური სწავლის ჩარჩო და კომპონენტები:
თვითშემეცნების, თვითმართვის, სოციალური ცნობიერების, ურთიერთობებისა და პასუხისმგებლობიანი გადაწყვეტილების მიღების უნარების განვითარება, არაფორმალური აქტივობების დაგეგმვა მოსწავლეთა სოციალური და ემოციური უნარების განვითარების ხელშესაწყობად.
ვებინარები განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სკოლაში მომუშავე სხვა სპეციალისტებისათვის, რომელთაც ყოველდღიური კონტაქტი აქვთ ბავშვებთან, ზრუნავენ მათ განათლება-განვითარებაზე და შეუძლიათ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანონ კონფლიქტით დაზარალებული ან/და იძულებით გადაადგილებული ბავშვების სკოლასთან ინტეგრაციის პროცესში.
მოწვეული სტუმარი - დემოკრატიული მოქალაქეობის ექსპერტი, ევროპის საბჭოს განათლების კომიტეტის წევრი - ნათია ნაცვლიშვილი.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დაიხურება თუ არა სკოლები და ბაღები მუნის გავრცელების გამო - სამინისტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მსგავსი ტიპის აქტივობა უმნიშვნელოვანესია საკუთარი ქვეყნის ისტორიის საფუძვლიანი გააზრებისათვის
პედაგოგმა პატარების სასწავლო მოტივაციაზე იზრუნა და პირველი საანბანო გაკვეთილისთვის საკლასო ოთახიც საზეიმოდ, თემატურად მორთო