მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კონფლიქტით დაზარალებულ და იძულებით გადაადგილებულ მოსწავლეთა სკოლის გარემოში ინტეგრაციის მხარდასაჭერად, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და გაეროს ბავშვთა ფონდის თანამშრომლობით, რიგით მეოთხე ვებინარი გაიმართა.
ვებინარის თემა: არაფორმალურ აქტივობებში მოსწავლეთა ჩართვისა და სოციალურ-ემოციური სწავლის ხელშეწყობა.
ვებინარის ფარგლებში განხილულია სოციალურ-ემოციური სწავლის ჩარჩო და კომპონენტები:
თვითშემეცნების, თვითმართვის, სოციალური ცნობიერების, ურთიერთობებისა და პასუხისმგებლობიანი გადაწყვეტილების მიღების უნარების განვითარება, არაფორმალური აქტივობების დაგეგმვა მოსწავლეთა სოციალური და ემოციური უნარების განვითარების ხელშესაწყობად.
ვებინარები განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სკოლაში მომუშავე სხვა სპეციალისტებისათვის, რომელთაც ყოველდღიური კონტაქტი აქვთ ბავშვებთან, ზრუნავენ მათ განათლება-განვითარებაზე და შეუძლიათ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანონ კონფლიქტით დაზარალებული ან/და იძულებით გადაადგილებული ბავშვების სკოლასთან ინტეგრაციის პროცესში.
მოწვეული სტუმარი - დემოკრატიული მოქალაქეობის ექსპერტი, ევროპის საბჭოს განათლების კომიტეტის წევრი - ნათია ნაცვლიშვილი.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„მადლობა განათლებაში შეტანილი წვლილისთვის“... - izrune.ge-ს მნიშვნელობაზე ღონისძიების სტუმრები საუბრობენ
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
ღონისძიებამ ხელი შეუწყო სკოლის მასწავლებელთა გამოცდილების გაზიარებას
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს