მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N39 საჯარო სკოლის II კლასის დამრიგებელი მანანა კილაძემ დისტანციურ ფორმატში მრავალფეროვანი გაკვეთილი ჩაატარა. ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკასა და ხელოვნებაში ჩატარდა.
გაკვეთილის თემები იყო - გეომეტრიული ფიგურები, შემოდგომა.
„გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობას და ყოფით საგნებში მათი გამოყენების მნიშვნელობის გააზრებას.
სწავლის შედეგები: დამოკიდებულებანი - მოსწავლეებს გაუჩნდეთ სურვილი მოძებნონ და ამოიცნონ გეომეტრიული ფიგურები ყოფითი დანიშნულების საგნებში .
უნარები - მოსწავლეებს განუვითარდებათ დაკვირვების, შედარების და დაკავშირების უნარი“, - აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მასწავლებლეთა გამოცდაზე გამსვლელებისთვის - ყველაფერი, რაც ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება (I – IV) ტესტის შესახებ უნდა იცოდეთ
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს