მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის ბობოყვათის საჯარო სკოლის მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართულები მოსწავლეთა ტესტირების ინოვაციურ პორტალში - izrune.ge.
ეს ჭკვიანი და საყვარელი გოგონა თამთა გუნდაძეა, მეორე კლასის წარმატებული მოსწავლე.
ჭკვიანმა და საზრიანმა თამთამ შემაჯამებელ ტესტს თავი წარმატებით გაართვა და izrune.ge-ს გულთბილი შეტყობინება გაუგზავნა:
„ყოველ ხუთშაბათს მოუთმენლად ველი და შემაჯამებელი ტესტის დღესაც. ყოველთვის მაღალ შეფასებას ვღებულობ და ჩემთვის დროც დამაკმაყოფილებელია. ამ ტესტების საშუალებით ვეჩვევი, რომ კითხვებს სწრაფად და სწორად გავცე პასუხი. ყოველთვის მიხარია, რომ ჩემი წარმატებებით ჩემს მასწავლებელს და ჩემს ოჯახს ვახარებ, განსაკუთრებით კი ჩემს საყვარელ დედიკოს“.
თამთასთან დედიკო izrune.ge-ს მადლობას უხდის პროექტისთვის:
„უღრმესი მადლობა izrune.ge-ს, ასეთი საინტერესო პროგრამისთვის. ჩვენ მთელი მონდომებით ვართ ჩართული, ამ პროექტში. მოსწავლეს ძალიან ეხმარება ცოდნის გაღრმავებაში და ლოგიკური აზროვნების ჩამოყალიბებაში!“
შეგახსენებთ, რომ 25 ოქტომბერს, izrune.ge-ზე „შვილებზე განსაკუთრებულად ზრუნვის დღე“ იყო.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ტესტირების განრიგი ცნობილია - ვადები და დეტალები
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„გიზიარებთ მათ ნამუშევრებს სითბოთი და იმედით, რომ ერთად დავიცავთ დედამიწას უკეთესი მომავლისთვის“
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
VI, VII, VIII და IX კლასების მოსწავლეები, დამრიგებლების თანხლებით, გაემართნენ ლაშქრობაზე შოშხოთის მონასტრისკენ
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ