მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრის სოციალურმა მუშაკებმა, რომლებიც სოციალურ მუშაობას ქუთაისისა და ზუგდიდის საჯარო სკოლებში ახორციელებენ, 2021-2022 სასწავლო წლის განმავლობაში ჩატარებული ღონისძიებები შეაჯამეს და მომავალი სასწავლო წლის სამუშაო გეგმა წარმოადგინეს. პრეზენტაციას ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრის უფროსი თეონა ჩიტიაშვილი, რესურსცენტრების წარმომადგენლები და სკოლების დირექტორები ესწრებოდნენ.
2021-2022 წელს ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრის სოციალურმა მუშაკებმა, იმერეთისა და სამეგრელოს რეგიონების იმ საჯარო სკოლებში, სადაც საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახური სოციალური მუშაობის კომპონენტით არის წარმოდგენილი, არაერთი პრევენციული, ინტერვენციული და პროაქტიული ღონისძიება განახორციელეს, მათ შორის:
სკოლებში აღდგენითი პროცესების დანერგვისა და ჯანსაღი სასკოლო კლიმატის ფორმირების ხელშეწყობის მიზნით, საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის სოციალური მუშაკები მომავალ სასწავლო წელსაც არაერთ მნიშვნელოვან პროექტს განახორციელებენ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი