| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ბათუმის N18 საჯარო სკოლაში მეთორმეტე კლასელების გაცილება ემოციური და ამაღელვებელი იყო როგორც სკოლის თანამშრომლების ისე მოსწავლეებისთვის.
„ბოლო ზარის“ დღე განსაკუთრებით იყო მოსწავლეების დამრიგებლისთვის თამარ თავბერიძესთვის, რომელმაც მოსწავლეებს ცხოვრების ახალ ეტაპზე გადასვლა მიულოცა და განვლილი 8 წელი გაიხსენა.
„ჩემო პაწაწუნებო, თუმცა უკვე დიდებო, გილოცავთ დღევანდელ დღეს. დღეს ნამდვილად დაამთავრეთ სკოლა და დაფრთიანდით. ძალიან, ძალიან მიყვარხართ და უკვე მომენატრეთ. ერთი დიდი ბედნიერება იყო თქვენთან ურთიერთობა 8 წლის განმავლობაში, თქვენი სიბეჯითით, თუ სიზარმაცით, სიცელქეებით, ოღონდ მეგობრობით, ერთგულებით და სიყვარულით.
თქვენი სიხარულით მიხაროდა და თქვენი მოწყენილობა თუ პრობლემა ჩემთვისაც პრობლემა იყო. დღეს უკვე დაასრულეთ ცხოვრების ერთი ეტაპი და მეორეზე გადახვედით. წინ ეროვნული გამოცდები გელოდებათ. მეც ვღელავ თქვენთან ერთად, მაგრამ დარწმუნებული ვარ, რომ ყველანი გაართმევთ ამასაც თავს და ჩაირიცხებით სხვადასხვა უმაღლეს სასწავლებლებში. მინდა დაგილოცოთ სავალი ბილიკები. ია-ვარდით მოფენილი ყოფილიყოს იგი თქვენთვის, დაბრკოლებებიც კი ღირსეულად გადაგელახოთ და უფრო მეტად წარმატებულებს გაგეგრძელებინოთ წინსვლა. მე კი მეამაყოს თქვენით. დღეს, ემოციებით დაცლილი და აღელვებული ვარ. ამიტომ მომიტევეთ, თუ რაიმე გამომრჩა, მაგრამ იცოდეთ, რომ უსაზღვროდ მიყვარხართ, მეამაყებით და მუდამ თქვენს გვერდით მიგულეთ. თქვენი თამრიკო მასწ-ი“, - აღნშნავს პედაგოგი ემოციურ მიმართვაში.
იხილეთ ფოტო - ვიდეო:
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას