მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N21 საჯარო სკოლის პედაგოგმა მანანა ჯანელიძემ მე-2 კლასელებს დისტანციურად საინტერესო გაკვეთილი ჩაუტარა. გაკვეთილის თემა იყო „სახალისო ამბები“. ძირითად რესურსად პედაგოგმა გამოიყენა ხალხური ზღაპარი: „კურდღელი და მისი ბაჭიები“.
პედაგოგი და მოსწავლეები ასე შეაფასა სკოლის დირექტორმა რუსუდან ჭეიშვილმა:
„დაწყებითი კლასების პედაგოგის, მანანა ჯანელიძის წარმატება განპირობებულია ისეთი მნიშვნელოვანი ფაქტორებით, როგორიცაა პროფესიონალიზმი, ცოდნა და უნარები. იგი კარგად ორგანიზებული, წარმატებული, ღრმად მოაზროვნე პედაგოგია. პრინციპებისადმი, ღირებულებებისადმი და წესებისადმი ერთგული, მაღალი პროფესიული პასუხისმგებლობის, გამორჩეული მიღებული დავალებების საჭირო ხარისხით შესრულებით. თანაბრად ორიენტირებულია ნებისმიერ მოსწავლეზე. მასწავლებელი აცნობიერებს თითოეული მოსწავლის ინდივიდუალურობას, ნიჭს, შესაძლებლობებს და სითბოს, ინტერესისა და ურთიერთნდობის საფუძველზე წარმართავს სასწავლო პროცესს. დისტანციურ მეცადინეობებზე მოსწავლეებზე ხარისხიანი განათლების მიღებასთან ერთად განსაკუთრებულ ადგილს კლასგარეშე აქტივობებსაც ანიჭებს.
საყვარელო ბავშვებო, სკოლა ბედნიერია თქვენით, საყვარელი მანანა მასწავლებლით!“-წერს დირექტორი რუსუდან ჭეიშვილი.
თავად მასწავლებელი გაკვეთილის მიზნებსა და შედეგებზე გვიამბობს:
„2020 წლის 11 ნოემბერს მე-2-გ კლასში ჩავატარე დისტანციური გაკვეთილი თემაზე: „სახალისო ამბები“. ძირითად რესურსად ავიღე ხალხური ზღაპარი: „კურდღელი და მისი ბაჭიები“. დამატებითი თემატიკა გახლდათ - „მარჯვე ხელები“. მოვახდინეთ ინტეგრირება ქართულისა ხელოვნებასთან. ქართულ ენაში გამოვიყენე სამიზნე ცნებები: ტექსტის გაგება, ინტერპრეტირება, შემოქმედებითი უნარების განვითარება, ხოლო ხელოვნებაში - სახვითი ხელოვნების ტექნიკა. მიზანი შეესაბამებოდა ესგ-ით განსაზღვრულ შედეგებსა და ინდიკატორებს: ქართული I. 2; I. 3; I; 5;I. 9; I. 13; ხელოვნება: I. 2; I. 3; I.4; I.5; I.6.
მოსწავლეებს წინა გაკვეთილზე დავავალე, ჩემგან დამოუკიდებლად წაეკითხათ ტექსტი, ჩაენიშნათ უცხო სიტყვები და მოეძიებინათ განმარტებები. ასევე, მოემზადებინათ კომპლექსური დავალებისათვის საჭირო მასალა: მუყაო, თეთრი და ფერადი ქაღალდები, უბრალო და ფერადი ფანქრები, პენოპლასტის ბურთულები, ბამბა, პლასტელინი, წებო, მაკრატელი...
გაკვეთილზე შევასრულეთ ტექსტის გაგებასთან დაკავშირებული რიგი სამუშაოებისა: ვიმუშავეთ უცხო სიტყვებზე, კითხვა-პასუხზე, ვიმსჯელეთ, დავახასიათეთ პერსონაჟები. გაკვეთილის დასასრულს მოსწავლეებს მივეცი დავალებად ზღაპრის ცალკეული ეპიზოდის მოძებნა ამბის დასაწყისისა და დასასრულის მოძიებით და ვთხოვე დიორამის დამზადება. ასევე მივეცი უფლება შინაარსის ინტერპრეტირებისა. ევალებოდათ ნამუშევრების დასათაურებაც.
მოსწავლეები შეუდგნენ შემოქმედებით მუშაობას, რომელიც, გაკვეთილის დასრულების შემდეგ განაგრძეს დამოუკიდებლად. მომდევნო დისტანციურ გაკვეთილზე კი მოვახდინეთ ნაშრომების პრეზენტაცია.
მოსწავლეებმა გამოთქვეს თავიანთი აზრი თანაკლასელების მიერ შექმნილი დიორამების შესახებ. შეაფასეს, რა არის ზედმეტი, რა აკლია, რა შეიძლებოდა გაეკეთებინათ და ა.შ.
შევაფასე თითოეული მათგანის ნამუშევარი. გავაანალიზე, რამდენადაა კავშირი ნაწარმოებთან, ასევე აღვნიშნე მოსწავლეების შემოქმედებითი უნარები.
გაკვეთილმა მიზანს მიაღწია“,-აღნიშნავს პედაგოგი.
იხილეთ ფოტოები და ვიდეო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მასწავლებლეთა გამოცდაზე გამსვლელებისთვის - ყველაფერი, რაც ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება (I – IV) ტესტის შესახებ უნდა იცოდეთ
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს