მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
როდესაც პანდემიის პრევენციისთვის დაწესებული შეზღუდვები ნელ-ნელა იხსნება, უკვე აქტიურად ალაპარაკდნენ ახალი კორონავირუსის მეორე ტალღაზე, რომელსაც, სავარაუდოდ, შემოდგომით ელიან. აქედან გამომდინარე, ლოგიკურია ვარაუდი, რომ სასწავლო დაწესებულებებს გარკვეული რეკომენდაციების გათვალისწინება მოუწევთ და ეს მხოლოდ ზედმიწევნით დეზინფექციას კი არა, სოციალურ დისტანცირებასაც გულისხმობს. ასეთ დროს, სავარაუდოდ, საკლასო ოთახში 25 მოსწავლე ვეღარ დაჯდება, დირექციას კლასის გაყოფა მოუწევს, რასაც შედეგად, სკოლების რამდენიმე ცვლაზე გადასვლა მოჰყვება.
ამ ლოგიკური ჯაჭვიდან გამომდინარე კი, ბუნებრივია, პედაგოგების დატვირთვა გაიზრდება - თუ სკოლა რამდენიმეცვლიანი გახდება, მათ მთელი დღის განმავლობაში მოუწევთ მუშაობა, გაზრდილი სამუშაო საათები კი გაზრდილ ხელფასს ნიშნავს; ყოველ შემთხვევაში, წესით ასე უნდა იყოს და სწორედ ამ ინფორმაციის გადამოწმება ვცადეთ შესაბამის უწყებებთან.
განათლების სამინისტროში გვიპასუხეს, რომ ეს საკითხი ჯერჯერობით დღის წესრიგში არ დგას, რადგან ამჟამად, არც კონკრეტული რეკომენდაციებია გაწერილი ახალი სასწავლო წლისთვის. აქედან გამომდინარე, მასწავლებლებისთვის ხელფასების მატება არ განიხილება; მაგრამ უნდათ თუ არა, ამ საკითხზე მუშაობა გარკვეულ სტრუქტურებს მაინც მოუწევთ, რადგან პედაგოგების შემთხვევაში, გაზრდილი საათები გაზრდილი ხელფასის პირდაპირპროპორციულია.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საცდელს ტესტირებას NAEC 4 სექტემბერს ჩაატარებს - დეტალური ინსტრუქცია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი