| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის ვაჩიანის საჯარო სკოლა სასწავლო პროცესს დისტანციურად წარმართავს. სასწავლო პროცესში ჩართულები არიან როგორც მასწავლებლები და მოსწავლეები, ასევე მშობლები.
„მას შემდეგ, რაც განათლების სამინისტროს მიერ მოწოდებულ იქნა რეკომენდაციები ონლაინ - სწავლებაზე, დირექტორის ინფორმირებით, მხარდაჭერით მასწავლებლები და მოსწავლეები ჩავერთეთ „თაიმსის“ პროგრამაში.
თავდაპირველა, გვქონდა ხარვეზები, სირთულეები, მაგრამ მალევე დავძლიეთ და დღეის მდგომარეობით, შეიძლება ითქვას, აბსოლუტური უმრავლესობით ვახორციელებთ სწავლა-სწავლების პროცესს დისტაციურ რეჟიმში.
აქტიურობენ მშობლებიც და დაწყებით საფეხურზე, შესაძლებლობის ფარგლებში, ეხმარებიან კიდეც. „ვქმნით ისეთ სასწავლო რესურსებს და ვაწვდით მოსწავლეებს ისეთ დავალებებს შესასრულებლად, რაც მოსახერხებელია სახლის პირობებში“, -აღნიშნავენ მასწავლებლები.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“