მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბათუმის N8 საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებელმა ნანა ზენაიშვილმა მე-4ე კლასში თემაზე - „ხალხური სიტყვიერების მნიშვნელობა“ პროექტი მოამზადა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, თემაზე მუშაობა 2019 წლის 20 მაისიდან 11 ივნისამდე პერიოდს მოიცავდა.
„პროექტი მიზნად ისახავდა, მოსწავლეები უფრო ღრმად გაცნობოდნენ ხალხური სიტყვიერების მარგალიტებს. გაეზიარებინათ რამდენად საჭიროა თანამედროვე ახალგაზრდებისთვის ხალხური შემოქმედების ცოდნა. მოსწავლეები განივითარებდნენ სხვადასხვა უნარებს: შეფასების, თანამშრომლობის, პრობლემის გადაჭრის, ინფორმაციული ტექნოლოგიის გამოყენების, ასევე გაიაქტიურებენ შემოქმედებით უნარებს.
მოეწყო ოთხი შეხვედრა, კლასი დაიყო ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს მიეცა თავისი დავალება და შესრულების ვადები. გზადაგზა ტარდებოდა მონიტორინგი და ამზადებდნენ შესრულებულ დავალებებს. ბოლოს შეჯამება გააკეთეს. მოსწავლეებმა წარადგინეს სლაიდ-შოუ, შექმნეს ფლაერი, გამოუშვეს გაზეთი, მოიტანეს მასალები მუზეუმიდან, ბიბლიოთეკიდან და სხვა. ბოლოს ჩატარდა შემაჯამებელი ღონისძიება, სადაც მოსწავლეებმა ხალხური შემოქმედება, საქართველოს კუთხეების მიხედვით, წარმოადგინეს. იგი ასახეს სიმღერებსა და ცეკვებში“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ