მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N92 საჯარო სკოლის მე2(1) კლასში პროექტი - „ცეცხლი, მეგობარი თუ მტერი“ განხორციელდა.
პროექტს პედაგოგი ქალბატონი ეკატერინე ამბროლაძე ხელმძღვანელობდა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, პროექტის მიზანი იყო, ბავშვებში ცეცხლსაშიში ნივთების მიმართ დამოკიდებულებაზე ცნობიერების ამაღლება, როგორ უნდა დაიცვან თავი თუ აღმოჩნდებიან სიტუაციაში, როცა ცეცხლი ჩნდება.
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები ესტუმრნენ სახანძრო სამსახურს, სადაც ხანძრის გამომწვევ მიზეზებზე და მისგან თავდაცვის სხვადასხვა საშუალებებზე უფრო მეტი ინფორმაცია მოისმინეს.
„შემდეგ ეტაპზე კი სკოლაში მოვიწვიეთ „მხიარული ლაბორატორია“, რომელმაც დიდი როლი შეასრულა ბავშვების ცნობიერების ამაღლებაში. წარმოდგენილი იყო სახალისო სიტუაციები ცეცხლთან დაკავშირებით. ბავშვებმა მიიღეს საინტერესო ცნობები და რჩევები, თუ როგორ უნდა მოიქცნენ მსგავს სიტუაციებში.
ამ პროექტის მიზანიც სწორედ ეს იყო, ბავშვებს თავად უნდა გამოეტანათ დასკვნა - ცეცხლი მეგობარია თუ მტერი“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განათლების სამინისტრო ინფორმაციას ავრცელებს - ვადები და დეტალები
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„დირექცია მადლობას უხდის პედაგოგებს მოსწავლეებთან მუშაობისა და ტურებში მონაწილეობის ორგანიზებისთვის“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს