მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის, განჯალის საჯარო სკოლაში მეცხრეკლასელ მოსწავლეებს შორის სასწავლო პროექტი - „რა? სად? როდის?“ ჩატარდა.
პროექტს ქართული, როგორც მეორე ენის პედაგოგი ნანა მაისურაძე ხელმძღვანელობდა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, პროექტის მიზანი იყო არაქართულენოვან სკოლებში სასწავლო პროცესის გამრავალფეროვნება. მოსწავლეებში ჯგუფური უნარის განვითარება, ცოდნის რეალიზების ხელშეწყობა და სწავლის მოტივაციის გაზრდა.
„პროექტის შედეგად მოსწავლეებმა უკეთ შეძლეს თანამშრომლობითი უნარების განვითარება, შეაფასეს თავიანთი ცოდნა და შესაძლებლობები. მსგავსი აქტივობები გამოიწვევს მათი მოტივაციის გაზრდას, რაც დადებითად აისახება სასწავლო პროცესში“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი