მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის N1 საჯარო სკოლაში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას. პროფესიონალი პედაგოგების დამსახურებით, ბავშვები იღებენ საფუძვლიან ცოდნას, იმავდროულად კი ივითარებენ ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნებით გათვალისწინებულ უნარებს.
ამ ჰოლისტური მიდგომებიდან გამომდინარე, მარტვილის საჯარო სკოლაში მრავალფეროვანი აქტივობები ტარდება, მათ შორის კი გახლავთ შიდასასკოლო კონფერენცია, რომელიც საბუნებუსმეტყველო კათედრამ გახსნა.
კონფერენციის შესავალ ნაწილში დამსწრე საზოგადოებამ მოისმინა სკოლის ბიოლოგიის მასწავლებლის, სვეტა ხარებავას მოხსენება 2024-2025 სასწავლო წელს კათედრის მიერ განხორციელებულ აქტივობეთან დაკავშირებით.
კონფერენციაზე მოისმინეს და განიხილეს შემდეგი თემები:
1. ია და ნინო ოდიშარიები - „ტრადიციული მეთოდით ყველის დამზადების ტექნოლოგია"
2. ვერიკო ფრანგიშვილი - „მაკულატურიდან სასაჩუქრე ბარათებამდე“
3. ანი კვესელავა, მარიამ ჯანჯღავა - „E კოდის როლი ჯანმრთელობასა და გარემოზე“
4. ოთო ქაჯაია და ლუკა სულავა - „სათბური ეფექტის მიზეზები“
პრეზენტატორებმა ამომწურავად ისაუბრეს მათივე ჩატარებული სამუშაოს შესახებ. კონფერენცია კი გაგრძელდა კითხვა-პასუხის რეჟიმში, რამაც უფრო საინტერესო გახადა აქტივობა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი