მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სენაკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნოქალაქევის საჯარო სკოლაში, დიდი ყურადღება ეთმობა მოსწავლეებში კულტურული ღირებულებებისა და მათი ხელოვნებისადმი ინტერესის გაღვივებას.
ამჯერად, პედაგოგ ეკა ადამიას ხელმძღვანელობით, მე-6 კლასის მოსწავლეები ჟიული შარტავას სახელობის, მხარეთმცოდნეობის მუზეუმს სტუმრობდნენ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, პროექტის მიზანია, მოსწავლეთა ჩართვა საკუთარი ქალაქის ისტორიული წარსულის, კულტურის და ეთნოგრაფიული ყოფის შესწავლისა და პოპულარიზაციის საქმეში.
სკოლაში გააზრებული აქვთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მსგავსი აქტივობები და მოსწავლეთა ხელოვნებით დაინტერესება, რათა ეს მათ შემოქმედებით უნარებს ავითარებს, ანალიტიკური აზროვნების გაუმჯობესებისკენ უბიძგებს და უღრმავებს ცოდნას მშობლიურ მხარეზე.
ღონისძიების მიზანი იყო, ეროვნული გმირის ჟიული შარტავას ღვაწლის გაცნობა-გათავისება.
სკოლაში მადლობას უხდიან მასპინძლებს საუკეთესო დახვედრისა და საინტერესო ინფორმაციის გაზიარებისთვის.
„დიდი მადლობა გმირის სახელობის მუზეუმის თანამშრომლებს ასეთი საინტერესო დღისთვის და ჩემ მოსწავლეებს, მშობლებსა და სკოლის დირექციას“, - აღნიშნავს პედაგოგი.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი