მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ეტალონი“ თითქმის ორი ათეული წელია დგას მომავალი თაობების განათლებისა და განვითარების სადარაჯოზე; პროექტის სულისჩამდგმელი, გოჩა ტყეშელაშვილი კი თავს არ ზოგავს, ერთგულ თანამოაზრეებს გაუზიაროს ის საფუძვლები, რაზეც უნდა იდგეს ძლიერი სახელმწიფო და ერთ-ერთი უმთავრესი გახლავთ იმ ბუმბერაზი ადამიანების ბიოგრაფიის ცოდნა, რომელთაც შექმნეს საქართველოს ისტორია.
სწორედ ამ მიზანს ემსახურება ბატონი გოჩა ტყეშელაშვილის ვიდეომიმართვები „ქართველი ბუმბერაზები - ცხოვრების ფილოსოფია“, სადაც „ეტალონის“ პროექტების ავტორი, ცნობილი საზოგადო მოღვაწეების ცხოვრებიდან საინტერესო ფაქტებს გვაცნობს.
ამჯერად, ვიდეომიმართვა ხოვლედან, ივანე ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმის აივნიდან ჩაიწერა; იქ დიდმა ზაქარია ფალიაშვილმა უკვდავი „დაისის“ შექმნა დაასრულა და ბატონმა გოჩამ დასვა კითხვა: ვის მიუძღვნა ფალიაშვილმა დაისი?
4 სავარაუდო პასუხი ასეთი გახლდათ:
ა) დედას; ბ) მეუღლეს; გ) მეგობრებს და მათ შორის ივანე ჯავახიშვილს; დ) შვილს;
მოგვიანებით კი „დაისის“ ჰანგების ფონზე, ბატონმა გოჩამ სწორი პასუხიც დაასახელა: ზაქარია ფალიაშვილმა „დაისი“ შვილს, უფრო სწორად მის ხსოვნას მიუძღვნა.
ესაა კითხვა, რომელზე პასუხიც ყველა მშობელმა უნდა იცოდეს, რათა ცოდნა შვილებს გადასცენ - „იცოდეთ ბუმბერაზების ისტორია, შეიყვარეთ თქვენი ქვეყანა და გახსოვდეთ, რომ ძალა თაობებშია“!
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უფროსის სტატუსი 167 პედაგოგს და 47 სპეცმასწავლებელს მიენიჭა - ფინანსთა სამინისტროს ანგარიში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მოსწავლეებს ვუქმნით საზეიმო განწყობას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი