სიახლეები
სიახლეები

KIU-ში ჩაბარება 3 მთავარი მიზეზის გამო გადავწყვიტე - ლუკა გოგოლაძე, კომპიუტერული მეცნიერების პროგრამის სტუდენტი
30-05-2022
-
+


მათემატიკით პირველივე კლასიდან ვიყავი დაინტერესებული, შემდეგ უკვე ინფორმატიკამ და პროგრამირებამ გამიტაცა - გვეუბნება ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტის მეორე კურსის სტუდენტი ლუკა გოგოლაძე და ჩვენთან საუბარში იმ მთავარ მიზეზებსაც ასახელებს, რის გამოც გადაწყვიტა უმაღლესი განათლების მისაღებად KIU-ში ჩაბარება. 

„მეშვიდე კლასამდე ქართულ-ინგლისურ კერძო სკოლაში „ბრიტანიკა“ ვსწავლობდი. მათემატიკით თავიდანვე ვიყავი დაინტერესებული და ყოველთვის ვიღებდი მონაწილეობას ოლიმპიადებში. მეხუთე კლასიდან საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრში „მზიური“ დავიწყე სიარული, სადაც უკვე ინფორმატიკის ოლიმპიადებისადმი გამიღვივდა ინტერესი. შემდგომ ვლადიმირ კომაროვის თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის N199 საჯარო სკოლაში ჩავაბარე. დღემდე არ შემიწყვეტია მათემატიკისა და პროგრამირების მიმართულებით განვითარება.

KIU-ში ჩაბარება 3 მთავარი მიზეზის გამო გადავწყვიტე:

პირველი - KIU-ს TUM-თან (Technical University of Munich) თანამშრომლობის ფაქტორი, რამაც დამარწმუნა იმაში, რომ პროფესორების კვალიფიკაციასა და კურიკულუმის ხარისხზე ნერვიულობა არ მომიწევდა - ეს მოლოდინი მეტწილად გამართლდა, მაგრამ ვგრძნობ რომ KIU-ს ჯერ კიდევ სჭირდება ამ მიმართულებით მუშაობა.

მეორე მიზეზი გახლდათ - კამპუსი, დამოუკიდებელი ცხოვრებისა და პიროვნული განვითარების შესაძლებლობა - ეს მოლოდინი თითქმის გამართლდა, თუ კამპუსის ზოგ არასაჭირო შეზღუდვას არ გავითვალისწინებთ.

მესამე ფაქტორი - KIU-ში ჩამბარებელთა დიდ ნაწილს პირადად ვიცნობდი და მათთან ერთად სწავლისა და საინტერესო პროექტებში ჩართვის სურვილი მქონდა - ეს მოლოდინი გამართლდა“, - გვეუბნება ლუკა გოგოლაძე.

სტუდენტი აღნიშნავს, რომ ყოველთვის მზად არის საინტერესო პროექტებში მიიღოს მონაწილეობა და ამ მხრივ უნივერისტეტში საკმაოდ დატვირთულია. ამასთან, ლუკა გოგოლაძე უნივერსიტეტის მთავარ პლუსსაც გვიზიარებს: „ჩემი აზრით, KIU-ს ყველაზე დიდი პლუსი არის ის, რომ ფოკუსირებულია პროგრამირების მეცნიერულ მხარეზე და ფუნდამენტურ თემებს სიღრმეებში, დეტალურად განიხილავს. KIU-მ შეძლო ამ მიმართულებით ჩემთვის საინტერესო და ახალი ცოდნის შემოთავაზება, რაც ნამდვილად მნიშვნელოვანია.

რაც შეეხება პროექტებში ჩართულობას, მინდა აღვნიშნო, რომ ყოველთვის მზად ვარ საინტერესო აქტივობებისათვის, შესაძლებლობებისათვის. გახლავართ უნივერსიტეტის კლუბის „Competitive Programming“ ერთ-ერთი მენტორი, ვმონაწილეობ KIU ვიზუალური მათემატიკის ფესტივალში/KIU Visual Math Fest 2022, KIU-ში შეძენილ მეგობრებთან ერთად ვმუშაობ არაერთ პირად პროექტზე.

უნივერსიტეტში ჯერ მხოლოდ I და II კურსის სტუდენტები ვართ, თუმცა KIU უკვე გვეხმარება სტაჟირების შესაძლებლობებით. ამასთან, იმედს ვიტოვებ, რომ უნივერსიტეტი ხელს შეგვიწყობს მსხვილ კომპანიებთან/დამსაქმებლებთან კავშირების დამყარებაში“, - აღნიშნავს ლუკა გოგოლაძე.

კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ლენტეხს ესტუმრა
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ლენტეხს სტუმრობს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
14 მაისს „ეტალონის“ გუნდურ ჩემპიონატს ონის მუნიციპალიტეტმა უმასპინძლა.
სიახლეები
როგორ უნდა ნახოთ არის თუ არა დარჩენილი თავისუფალი ადგილები იმ სკოლაში სადაც ბავშვის  პირველ კლასში მიყვანა გსურთ
აკრძალულია ბავშვების მიმართ, ნებისმიერი ფორმით, ნებისმიერ გარემოში ძალადობა -  ბავშვთა უფლებები
როდის გამოქვეყნდება გამოცდების განრიგი აბიტურიენტებისთვის - naec
ექოლალია ბავშვებში - რას ნიშნავს და რა უნდა ვიცოდეთ
პირველკლასელთა საყოველთაო რეგისტრაცია 20 მაისს დაიწყება - რჩევები მშობლებს
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მოსწავლეებმა ისაუბრეს თამარის მოღვაწეობასთან დაკავშირებული ისტორიული მოვლენების შესახებ
პროექტი განხორციელდა ქართული ენის კონსულტანტ-მასწავლებლებლების ხელმძღვანელობით, რომლის ფარგლებშიც მოსწავლეები ეროვნულ თავდაცვის აკადემიას ესტუმრნენ
გამოვლინდა გამარჯვებული გუნდიც. ბავშვებმა სხარტი აზროვნება და ცოდნა შესანიშნავად წარმოაჩინეს
ტურნირში მუნიციპალიტეტის სხვადასხვა საჯარო სკოლის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ
ბოლოს, კი კონკურსის ფარგლებში შექმნილი ყველა ნამუშევარი მათ სადემონსტრაციო კედელზე გააკრეს
საინტერესო
რა ტრადიციებთანაა დაკავშირებული სკოლის დამთავრება სხვადასხვა ქვეყანასა თუ კულტურაში
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
სიახლეები
საზოგადოება