მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი წამყვანი და მენტორი მასწავლებლობის მსურველთათვის პროფესიული უნარების საგამოცდო ტესტზე მუშაობს. უკვე ცნობილია, როგორი ტიპის დავალებები იქნება ტესტში.
როგორც გამოქვეყნებული ნიმუშიდან ჩანს, საგამოცდო ტესტი მრავალფეროვანი იქნება. სტატუსის ამაღლების მსურველ პედაგოგებს გამოცდაზე დახვდებათ როგორც არჩევითპასუხებიანი დავალება, ასევე შესაბამისობის ტესტი, გარდა ამისა აპლიკანტს ღია დავალებებზე პასუხის გაცემა და ფუნქციური წერა მოუწევს.
რას გულისხმობს ღია დავალება?
ღია დავალებაში გამოსაცდელმა დასმულ კითხვას პასუხი დამოუკიდებლად უნდა გასცეს, მას არ ექნება არჩევითი პასუხები. ღია დავალების პასუხში სრულყოფილად უნდა ჩანდეს საკითხის ცოდნა და არგუმენტირებული მსჯელობა მოცემულ თემაზე.
რა თემაზე იქნება ღია დავალებები?
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ შემუშავებულ ტესტში ღია კითხვები შეეხება პროექტისა და კვლევის დაგეგმვას, ასევე მონაცემთა ანალიზს, რეკომენდაციების შემუშავებას, კონკრეტული შემთხვევისა თუ პრობლემური სიტუაციის ანალიზს. გარდა ამისა, შესაძლოა, გამოცდაზე აპლიკანტს შეხვდეს სხვა თემაზე დასმული ღია კითხვებიც. უმთავრესია, რომ პასუხის გაცემისას პედაგოგმა დასმულ საკითხზე საკუთარი ცოდნა გამოავლინოს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი