მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სენაკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხორშის საჯარო სკოლის ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) პედაგოგი უტა კილასონია გახდა, რაც სკოლის წარმომადგენლის თქმით, სკოლისთვის მნიშვნელოვან მოვლენას წარმოადგენს. უტა კილასონია გახლავთ 2017 წლის მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტი, 2019 წლის ისტ-ის საუკეთესო პედაგოგი, პირველი მენტორი მასწავლებელი სენაკის მუნიციპალიტეტში, განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ტექნოლოგიების ექსპერტი „ახალი სკოლის მოდელის“ ფარგლებში.
„2020-21 სასწავლო წელს, ხორშის საჯარო სკოლის ისტ-ის პედაგოგი გახდა უტა კილასონია, რაც ჩვენი სკოლისთვის მნიშვნელოვანი მოვლენაა. უტა კილასონია გახლავთ 2017 წლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტი, 2019 წლის ისტ-ის საუკეთესო პედაგოგი და პირველი მენტორი მასწავლებელი სენაკის მუნიციპალიტეტში, განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ტექნოლოგიების ექსპერტი „ახალი სკოლის მოდელის“ ფარგლებში. ვფიქრობთ, ბევრ სასიკეთო საქმეს გააკეთებს ბატონი უტა ჩვენი სკოლის სასიკეთოდ“,- ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი