მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მასწავლებლის ეროვნული სკოლის“ წარმატებულ კურსდამთავრებულებს სერტიფიკატები 6 თებერვალს გადაეცემათ.
პროგრამის კურსდამთავრებულებს უფლება აქვთ, მიიღონ სკოლაში გამოცხადებულ კონკურსში მონაწილეობა და გააგზავნონ რეზიუმე სასურველ ვაკანსიაზე. მცირეკონტიგენტიან სკოლაში დასაქმების შემდეგ კი ისინი ხელფასზე დანამატს მიიღებენ.
პროგრამაში, თავდაპირველად, გასაუბრებისა და ტესტირების საფუძველზე 1 758 მსმენელი ჩაირიცხა. როგორც მასწავლებლის სახლში ამბობენ, კურსის გავლის შემდეგ 50 პირი უკვე დასაქმდა სკოლაში.
„მასწავლებელთა ეროვნული სკოლა“ მიღებას 2020 წელსაც გამოაცხადებს.
პროგრამაში ჩართვა შეუძლიათ:
მასწავლებლები მომზადდებიან შემდეგი საგნებისთვის:
1. ფიზიკა, მათემატიკა, ტექნოლოგიები
2. ბიოლოგია და ქიმია
3. სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
4. ისტორია, გეოგრაფია, სამოქალაქო განათლება
5. დაწყებითი განათლება (ქართული, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება)
მსმენელები ასევე მომზადდებიან ქართულ ენასა და ლიტერატურაში და ფიზიკურ აღზრდაში.
„მასწავლებლის ეროვნული სკოლა“ ახალი პროექტია, რომლის მთავარი მოთხოვნაა, გადამზადებული კადრები საქართველოს სხვადასხვა რეგიონის მცირეკონტიგენტიან სკოლებში წავიდნენ სამუშაოდ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სასწავლო გრანტი 293-მა სტუდენტმა მოიპოვა ან გაიუმჯობესა - იხილეთ კონკურსის შედეგები
იცით რას ნიშნავს პროზელიტიზმი, იმერსია, ასერტულობა, ავერსიული რეაქცია? - ინფორმაცია საბავშო ბაღში დასაქმებულებისთვის
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ბედნიერი და წარმატებული ყოფილიყოს თითოეული თქვენი ნაბიჯი“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი