მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სამიზნე ჯგუფი - დაწყებითი, საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.
საქმიანობის ტიპი - სამიზნე ჯგუფის შექმნა; დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა-განხორციელება; ვიზიტი 9 აპრილის მემორიალთან; ინტერნეტის საძიებო სისტემის გამოყენება; კედლის გაზეთების შექმნა, შესაბამისი მასალის მოძიება და დამუშავება; გამოფენის მოწყობა.
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა, მოსწავლის ინტერესის გაღრმავება, ისეთი ისტორიული თარიღის მიმართ, როგორიცაა 9 აპრილი.
„პროექტი დავიწყე სამიზნე ჯგუფების შექმნით, რათა გამეცნო პროექტის იდეა - 9 აპრილი - ისტორიის სისხლიანი და საამაყო ფურცელი. ბავშვებმა უხვად მოამზადეს ისტორიული მასალები და თავიანთი გემოვნებით გააფორმეს კედლის გაზეთებზე, რის შემდეგაც კლასში პრეზენტაცია გააკეთეს. მთელი სკოლა ჩაერთო პროექტში, ყველა ინტერესით შეხვდა ამ წამოწყებას:
დაწყებითი კლასის მასწავლებლებმა თავიანთ მოსწავლეებთან ერთად შეამკეს უფროსკასელების მიერ შექმნილი მემორიალი ხელოვნური, თვითნაკეთი ტიტებით. 9 აპრილს საბაზო საფეხურის მოსწავლეები წავიყვანე 9 აპრილის მემორიალთან, სადაც პატივი მიაგეს გმირებს. საშუალო საფეხურის მოსწავლეებს ჩაუტარდათ ლექცია, რის შემდეგაც გამართეს დისკუსია. პროექტის შედეგი იყო ის, რომ მოსწავლეებს გაუჩნდათ პატივისცემის გრძნობა ისეთი ისტორიული თარიღის მიმართ, როგორიც არის 9 აპრილი. მოსწავლეებს პროექტის მიმდინარეობისას, ვაძლევდი განმავითარებელ შეფასებებს. პროექტის მიმდინარეობისას კოლეგები აქტიურად მიჭერდნენ მხარს და მოტივაციას მიმაღლებდნენ“,-აღნიშნავს ნელი ოდიკაძე.
პროექტის შესახებ იხილეთ ვრცლად
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საპენსიო სქემიდან გასვლის წესი დამტკიცდა - დოკუმენტი სკოლისა და ბაღის მასწავლებლებსაც ეხება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს