მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა იოანე ბოლნელის სახელობის სკოლაში პროექტი - „მოსწავლე გიდები“ წარმატებით დასრულდა.
პროექტი მოსწავლეებისთვის მეტად საინტერესო და შემეცნებითი აღმოჩნდა, მათ მოსწავლე-გიდების კურსი ხალისითა და ინტერესით გაიარეს.
„ქვემო ქართლის რეგიონი და მათ შორის ბოლნისიც დიდ როლს ასრულებდა საქართველოს ისტორიაში, რაც დასტურდება მატერიალური და წერილობითი წყაროებით, კულტურის ძეგლებით. ამ ტერიტორიაზე აღრიცხულია 200-ზე მეტი ძეგლი, მათგან რამდენიმე, ბოლნისის სიონი, წუღრუღაშენი, მსოფლიო საგანძურშია შეტანილი სწორედ ამ საგანძურის შესწავლითა და ტურიზმით დაინტერესებული მონააწილეები გააერთიანა პროექტმა“,- გვიყვებიან სკოლაში და პროექტის მნიშვნელობას უსვამენ ხაზს.
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა შეისწავლეს ბოლნისის მუნიციპალიტეტის ტურისტული პოტენციალი და დაამუშავეს ხუთი ტურისტული მარშრუტი.
1.პილიგრიმული ტურიზმი;
2.კულტურული ტურიზმი;
3.მეგალითების სამყარი;
4.ღვინის გზა;
5.გერმანული უბანი.
მონაწილეებმა წარადგინეს მომზადებული პრეზენტაცია და მოისმინეს ჟიურის უკუკავშირი.
„ჩვენი გუნდები მზად არიან მიიღონ ტურისტები და გაუწიონ ღირსეული გიდობა“,- დასძენენ სკოლაში და დიდ მადლობას უხდიან პროექტის ავტორს, ორგანიზატორებს, ჟიურს და მონაწილე მოსწავლეებს.
„განსაკუთრებული მადლობა ბოლნისის ახალგაზრდულ იდეას ამ შესაძლებლობისთვის“,- ამბობენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი