მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ამერიკული საერთაშორისო სკოლა- კოლეჯი „პროგრესი“ პროფესიაზე შეყვარებულ პედაგოგს - დაწყებითი კლასის ია ქოიავას გვაცნობს.
„დღეს გვინდა გაგაცნოთ ია მასწავლებელი, რომელიც ჩვენს სკოლაში დაწყებითი კლასის პედაგოგია. იას 8 წელზე მეტი სწავლების გამოცდილება აქვს, რაც აძლევს საშუალებას დაგვანახოს ის განსხვავებები, რაც შეიცვალა ამ წლების განმავლობაში და რა მიდგომებსაც იყენებს პროგრესში, ბავშვებთან ურთიერთოებისას.
„ბედნიერი ვარ, როდესაც მეკითხებიან თუ რატომ ავირჩიე ეს პროფესია, რადგან რაც თავი მახსოვს ყოველთვის მასწავლებლობა მინდოდა და ახლა კი იმაზე მეტია ჩემთვის ვიდრე პროფესია - ეს არის ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი მთავარი გზა. მართალია, მასწავლებლობა ძალიან ბევრ შრომას მოითხოვს, მაგრამ, როდესაც გაკვეთილზე შევდივარ და ვხედავ პატარების ცნობისმოყვარე თვალებს, მომღიმარ სახეებს, ვხვდები, რომ სწორი არჩევანი გავაკეთე.
დღეს ბავშვები უფრო პროგრესულად მოაზროვნე, განსხვავებულები არიან. მიდგომებიც შეიცვალა და უფრო მეგობრულები ვართ ვიდრე ადრე, ჩემს ახალგაზრდობაში იყვნენ მასწავლებლები. დღეს მეტი ინფორმაცია აქვთ ბავშვებს და მასწავლებლებსაც მეტი ცოდნა მოგვეთხოვება, რათა მოსწავლის ცნობისმოყვარეობა დავაკმაყოფილოთ. დღეს უფრო ფართო ინტერესები აქვთ ბავშვებს და შეიძლება ითქვას, რომ მასწავლებლები მათთან ერთად ვვითარდებით, ერთად ვსწავლობთ და სკოლაში ვქმნით იმ ღირებულ გარემოს, რასაც მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება ჰქვია.
სწორედ ამიტომ, სკოლა „პროგრესი” ჩემთვის ასოცირდება ახალ სიტყვასთან განათლებაში“,- აღნიშნავს პედაგოგი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ტესტირების განრიგი ცნობილია - ვადები და დეტალები
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ