მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ მთავრობის სხდომაზე განაცხადა, რომ ანტიკრიზისული გეგმის ფარგლებში, სოციალურად დაუცველი სტუდენტებს, რომლებსაც 150 000 ქულაზე ნაკლები აქვთ და უსახსრობის გამო ვერ იხდიან უმაღლესში სწავლის გადასახადს, სახელმწიფო ერთი სემესტრის საფასურს დაუფარავს.
ამ განცხადებამ, ბუნებრივია, გააჩინა კითხვა - შეეხებოდა თუ არა ახალი ინიციატივა იმ პირებს, რომლებიც წელს ჩაირიცხებიან უმაღლეს სასწავლებლებში.
ინფორმაციის გადასამოწმებლად, Etaloni.ge განათლების მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს დაუკავშირდა, სადაც განგვიცხადეს, რომ მთავრობის ინიციატივა 2020 წელს უმაღლეს სასწავლებლებში ჩარიცხულ აპლიკანტებსაც შეეხება.
ასე რომ, აბიტურიენტებს, რომლებიც უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებებში ჩაირიცხებიან, აქვთ სოციალურად დაუცველის სტატუსის და 150 000 ქულაზე ნაკლები, სწავლის საფასურის ნახევარიც ისევე დაუფინანსდებათ, როგორც სოციალურად დაუცველ სხვა სტუდენტებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„სკოლა ჩემთვის ოჯახია, სადაც უფრო მეტ დროს ვატარებ“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი