მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის ხუნწის საჯარო სკოლის დირექტორი მალხაზ წირღვავა პედაგოგებს დისტანციური სწავლების დროს გაწეული შრომისთვის მადლობას უხდის. დირექტორი აღნიშნავს, რომ ხუნწის საჯარო სკოლის პედაგოგები ერთ-ერთი იყვნენ, ვინც არ შეუშინდა სიახლეს, რასაც საკლასო ოთახის ონლაინ სივრცეში გადატანა ჰქვია. დირექტორმა მასწავლებლები მადლობის სიგელით დააჯილდოვა.
2020 წლის გაზაფხულზე, როდესაც მასწავლებლები გლობალური პანდემიის პირობებში შექმნილი მდგომარეობიდან გამომდინარე გამოწვევების წინაშე დადგნენ, სწორედ ხუნწის საჯარო სკოლის პედაგოგები იყვნენ, ვინც არ შეუშინდა ამ დიდ სირთულეს რასაც საკლასო ოთახის ონლაინ სივრცეში გადატანა ჰქვია. რაიონის მაშტაბით პირველები იყვნენ ვინც საგანმანათლებლო პლატფორმა „თიმსით“ დაიწყო სწავლება და მოსწავლეებისთვის მაქსიმალური გააკეთეს.
მინდა გულწრფელი მადლობა გადავუხადო შრომისთვის, გარჯისთვის, ვუსურვო ჯანმრთელი და წარმატებული ცხოვრება თითოეულ მადგანს“,- აღნიშნავს სკოლის დირექტორი მალხაზ წირღვავა.
იხილეთ ფოტო
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი