| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N92 საჯარო სკოლის III(2) კლასში სასწავლო პროექტი სახელწოდებით „ციური სხეულები“ განხორციელდა.
პროექტის მიზანი იყო, რომ მოსწავლეებს უფრო მეტი ინფორმაცია მიეღოთ კოსმოსისა და ციური სხეულების შესახებ.
პროექტი ორ თვეს გრძელდებოდა და რამდენიმე ეტაპისგან შედგებოდა. პირველ ეტაპზე მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია, საკუთარი ხელით შექმნეს მზის სისტემის მოდელი და წარადგინეს პრეზენტაციის სახით. მეორე ეტაპზე კლასი დაიყო ჯგუფებად; თითოეულმა ჯგუფმა შექმნა თვალსაჩინოება და გააკეთა შედარება, თუ როგორი წარმოედგინათ ძველ ხალხებს დედამიწის ფორმა და როგორია ის რეალურად. შემდეგ ეტაპზე ბავშვები ესტუმრნენ პლანეტარიუმს, სადაც ნახეს კოსმოსის იმიტირებული ოთახი, მზის სისტემის პლანეტების განლაგება, მათი მოძრაობა მზის გარშემო და სხვა თავისებურებები.
სასწავლო პროექტი მიმდინარეობდა საინტერესოდ, ბავშვები აქტიურად იყვნენ ჩართული ყველა ეტაპზე, რაც დადებითად აისახა აღნიშნული საკითხის უკეთ ათვისებაში.
პროექტს ნინო ომარაშვილი ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“