მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ამერიკელი მასწავლებლები TikTok-ში დღეში საშუალოდ ორ საათს ატარებენ და ამტკიცებენ, რომ სოციალურ ვიდეოპლატფორმაზე ახალი სასწავლო იდეების მოსაძებნად და მოსწავლეთა კულტურის უკეთ გასაცნობად და შედიან. ჟურნალ Teaching and Teacher Education-ში გამოქვეყნებული გამოკითხვის შედეგები გამოცემა EdWeek-მა გაანალიზა.
გამოკითხვაში, რომელიც მკვლევარებმა სოციალურ ქსელებში ჩაატარეს, 415 მოქმედი და მომავალი პედაგოგი მონაწილეობდა.
რესპონდენტთა აბსოლუტურმა უმრავლესობამ - 94%-მა განაცხადა, რომ სოციალურ ქსელს განათლებასთან დაკავშირებული იდეების მოსაძებნად იყენებს. 90%-მა კი აღნიშნა, რომ ეს პირდაპირ ზეგავლენას ახდენს მათ სწავლების პრაქტიკაზე.
გარდა ამისა, მასწავლებლები სოციალურ ქსელს მიმართავენ, რათა ახალგაზრდობის კულტურა უკეთ გაიცნონ. ამის შესახებ გამოკითხულთა 79%-მა განაცხადა.
მაგალითად, TikTok-ის წყალობით მასწავლებლები ეცნობიან ახალგაზრდულ ტრენდებს, რათა საქმის კურსში იყვნენ თუ რას განიხილავენ მოსწავლეები და რა არის მათი ინტერესის სფერო. ამასთან, ხშირად, მასწავლებლებს არ სურთ მოსწავლეებმა იცოდნენ, რომ თავადაც იყენებენ პლატფორმას.
მიუხედავად იმისა, რომ სოციალური ქსელი შესაძლოა იყოს იდეებისა და შთაგონების წყარო, მისი გამოყენების უარყოფითი მხარეებიც მრავლდაა. როგორც გაირკვა, მასწავლებლებს არ აქვთ მკაფიო წარმოდგენა პლატფორმაზე არსებული კონფიდენციალურობის წესების შესახებ - გამოკითხულთა თითქმის ორმა მესამედმა აღნიშნა, რომ არ იცის ან ძალიან ცოტა იცის, როგორ გამოიყენება მათ მიერ გამოქვეყნებული ინფორმაცია. კიდევ ერთი პოტენციური პრობლემა მდგომარეობს იმაში, რომ ხშირად პედაგოგებმა არ იციან, როგორ უდგება TikTok-ზე ვიდეოს გამოქვეყნებას სკოლის ხელმძღვანელობა.
თუმცა, TikTok-ზე მასწავლებლები უფრო მეტად დაკავებულნი არიან ვიდეორგოლების ყურებით, ვიდრე საკუთარი კონტენტის გამოქვეყნებითა და ურთიერთობით. გამოკითხულთა ნახევარზე ცოტა მეტს - 55%-ს აქვს ერთხელ მაინც აქვს საკუთარი ვიდეო TikTok-ზე განთავსებული.
რესპონდენტები, რომლებსაც გამოუქვეყნებიათ საკუთარი კონტენტი პლატფორმაზე, აკეთებდნენ ამას:
მკვლევარები აღნიშნავენ, რომ პედაგოგთა მიერ TikTok-ზე შთაგონების ძიებაც საკამათოა. ისინი აღნიშნავენ, რომ იდეებს, რომლებსაც მასწავლებლები მოკლე ვიდეორგოლებიდან იღებენ, ხშირად ზედაპირულია. დამწყებ მასწავლებლებს კი შესაძლოა შეექმნათ ცრუ წარმოდგენა, რომ სწავლებისას ყველაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს ქარიზმას და არა ცოდნას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებელთა სტატუსების ამაღლება 2026 წლამდე შეჩერებულია - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
მოსწავლეებმა ცოდნა და შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს