მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აჭარის ა/რ განათლების მინისტრმა, მაია ხაჯიშვილმა, საქართველოს პარლამენტში ანგარიშის წარდგენისას აღნიშნა, რომ მიუხედავად დიდი ძალისხმევისა, სისტემური გამოწვევები კვლავ რჩება განათლებაში.
„არის ხოლმე, როცა პრობლემის იდენტიფიცირების შემდეგ, ვსახავთ გეგმას და ვიწყებთ ნაბიჯების გადაგმას, მაგრამ ისე არ გამოდის, როგორც გვქონდა დაგეგმილი“, - აღნიშნა ხაჯიშვილმა და დასძინა, რომ მიმდინარე წელს დაგეგმილი იყო 30 მასწავლებლის შერჩევა, მაღალმთიანი აჭარის სოფლებში, იმ ადგილებზე, სადაც გამოცხადებული ვაკანსიით ვერ შეირჩა მასწავლებელი.
მათთვის, დადგენილ ანაზღაურებასთან ერთად, სამინისტროს განსაზღვრული ჰქონდა ყოველთვიური 1000-ლარიანი დანამატი, მაღალმთიან აჭარაში სკოლაში მუშაობის შემთხვევაში.
„3-ჯერ გამოვაცხადეთ კონკურსი და 30 მასწავლებლიდან მხოლოდ 17 შევარჩიეთ.
ასე რომ, მიუხედავად იმისა, გვაქვს ხედვა, შესაბამისი ფინანსური რესურსი... დაინტერესება ვერ ხერხდება. ვაგრძელებთ ამ მიმართულებით მუშაობას, ბათუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტებთან ვთანამშრომლობთ და ვფიქრობთ, მომავალში მხოლოდ კურსდამთავრებულებზე კი არ გავაკეთოთ აქცენტები, არამედ დამამთავრებელი კურსის სტუდენტების შეყვანა შევძლოთ სისტემაში“, - განაცხადა აჭარის ა/რ განათლების მინისტრმა პარლამენტში.მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
რესურსცენტრები, მასწავლებლის სახლი, პედაგოგები... - ცნობილია, რაზე ისაუბრებს მინისტრი ზოგადი განათლების ხედვის პრეზენტაციაზე
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
პირველადგილოსნები კონკურსის შემდეგ ეტაპზე იასპარეზებენ
„გიორგი წლებია გვახარებს ძიუდოში თავისი მიღწევებით. იგი კარგი სწავლითა და ყოფაქცევით გამორჩეული მოსწავლეა“...
„მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი სასწავლო პროცესში, სიღრმისეულად განიხილეს თემა და წარმოადგინეს შეფასებები“
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“