მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლაში, მოსწავლეთა თვითმმართველობის თაოსნობით არაერთი საინტერესო ღონისძიება და აქტივობა იმართება.
ამჯერად, სკოლაში მათი ინიციატივით, კვირეული - „ჩემი საყვარელი შემოქმედი“ ჩატარდა.
აღნიშნულ პროექტში აქტიურად ჩაერთო მე-7 კლასის თვითმმართველობა.
ქართული ენის მასწავლებლის მანანა ჯავახაძის დახმარებით, ნ.დუმბაძის რომანი „მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი“ შეირჩა. მოსწავლეებმა კლასში ნაწარმოებიდან რამდენიმე ეპიზოდის ინსცენირება წარადგინეს.
ინსცენირებაში მონაწილეობდნენ: ნიკა აფხაძე (ზურიკელა), ელენე ტყაბლაძე (ბებია), ამირან ჯიმშელეიშვილი (ილიკო) ამირან დვალი (ილარიონი) შალვა ქურციკაშვილი (რომული), ანამარია ჩიკვილაძე (მასწავლებელი), ლიზი ბენდელიანი (მერი), ლიზი თურმანოვი (მთხრობელი), ბარბარე მეტრეველი (დამლაგებელი), ასევე მოსწავლეები: ანი ნოზაძე, გიორგი კობაიძე და ლიზი ჭკადუა.
მათ შემოქმედებითი და სამსახიობო ნიჭი შესანიშნავად წარმოაჩინეს და დამსწრე საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურეს.
ღონისძიებას ესწრებოდნენ სკოლის მოსწავლეთა თვითმმართველობის წარმომადგენლები.
აღნიშნული ღონისძიება შეაჯამა მოსწავლეთა თვითმმართველობის თავმჯდომარე თამაზ დუნდუამ, მან მადლობა გადაუხადა ბავშვებს აქტიური ჩართულობისთვის.
მსგავსი აქტივობები მოსწავლეთა უნარებს წარმოაჩენს და მათ განვითარებას უწყობს ხელს.
იხილეთ ფოტოები:
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
საქმეზე დაწყებულია გამოძიება, აღმზრდელს უფლებამოსილება შეუჩერდა
რესურსცენტრები, მასწავლებლის სახლი, პედაგოგები... - ცნობილია, რაზე ისაუბრებს მინისტრი ზოგადი განათლების ხედვის პრეზენტაციაზე
აღმზრდელ-პედაგოგი თანამშრომლობს იმ უწყებების წარმომადგენლებთან, რომლებიც აწარმოებენ სხვადასხვა ტიპის მონიტორინგს დაწესებულებაში
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“