| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ჭიათურის N7 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ახალი წლის შემობრძანება მრავალფეროვანი და საინტერესო ღონისძიებით აღნიშნეს. ბავშვები, მასწავლებლებთან ერთად, სხვადასხვა საახალწლო აქტივობებში აქტიურად ჩაერთნენ.
ყველა კლასში მოსწავლეებმა საკლასო აქტივობებით გაახალისეს გარემო. მე-3 ა კლასმა, დამრიგებლის - ნანა გაფრინდაშვილის ხელმძღვანელობით, საკლასო ღონისძიება გამართა და მთელ საქართველოს და მსოფლიოს ბედნიერი წელი ურუსვა.
მე-5ა და მე-5 ბ კლასების მოსწავლეებმა ქართულის მასწავლებელთან - მანანა ნოზაძესთან ერთად, გააცოცხლეს „ჩემი თავგადასავლის“ პერსონაჟები. როლური თამაშით გამხიარულებულმა ბავშვებმა ბედნიერად დაიწყეს საშობაო არდადეგები.
„პირველკლასელთა სამყარო მათი დამრიგებლების ნანა დათეშიძისა და ქეთი მიხელიძის წყალობით ჯადოსნური იყო. თოვლის პაპა, ბევრი საჩუქარი, ცეკვა-სიმღერა, მოკოპწიავებული გარემო და მხიარული სახეები - ასე შეიძლება აღიწეროს პირველკლასელთა განწყობა“, - გვიყვებიან სკოლაში.
მე-4 ბ კლასმა დამრიგებლის - მარიამ გამეზარდაშვილისა და ხელოვნების მასწავლებლის - ქეთევან კაპანაძის ხელმძღვანელობით, საქართველოს კუთხეთა საახალწლო ტრადიციების შესახებ მხიარული და საინტერესო ღონისძიება წარმოადგინეს. მათმა ინფორმაციულმა და ხალისიანმა გამოსვლამ დამსწრე აუდიტორიის დიდი მოწონება დაიმსახურა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, საწუხაროდ, მე-4 ა კლასს უკვე მომზადებული ღონისძიების გადადება მოუწია, დამრიგებლის - ელზა ბრეგვაძის ჯანმრთელიბის მდგომარეობის გამო, თუმცა, ბოლოს, მუსიკის მასწავლებლის, იამზე შუკაკიძის ორგანიზებით, მხიარული შეჯიბრი - „ნაძვის ხეების კონკურსი“ გაიმართა.
კონკურსის მიზანი მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების გაღვიძება და გამოვლენა, მათში მიმალული ნიჭის აღმოჩენა იყო.
მოსწავლეებს უნდა დაემზადებინათ ხელნაკეთი ნაძვის ხეები. წახალისების მიზნით, 1-ელი ადგილის მფლობელს გადაეცა დიპლომი და ფასიანი საჩუქარი (დუმბაძის პროზა), მეორე და მესამე ადგილზე გასულთ კი - სერტიფიკატები. სულ 24 საკონკურსო ნაძვის ხე დამზადდა. მათი ავტორები არიან - VII ბ კლასი - ლიზი ყიფშიძე; VIII ა კლასი - თეონა ხვედელიძე, დათო შეყილაძე, დიმიტრი შეყილაძე; V ა კლასი - მარი ბახტურიძე, სალომე ზაბახიძე, გიორგი ცარციძე, გიორგი ცხადაძე, ქეთი შეყილაძე, დიანა ლაბაძე; V ბ კლასი - ნინო ღუღუნიშვილი, გიორგი მოდებაძე, მარიამ სამხარაძე, თამუნა სამაკაშვილი, ნინი ასანიძე; VII ა კლასი- ნინო კუპატაძე, ნია კუპატაძე; VIII ბ კლასი - დათო ცხადაძე, თაზო ბრეგვაძე. VI ა კლასი - ნიკოლოზ ნადირაძე, გიორგი ჯაჯანიძე, ბარბარე იობაშვილი, ანასტასია მეგრელიშვილი, ნიკოლოზ ცუცქირიძე. პირველი ადგილი მე-8 ა კლასიდან თეონა ხვედელიძემ მოიპოვა, ხოლო - მე-2 და მე-3 ადგილები თაზო ბრეგვაძემ (მე-8 ბ) და ბარბარე იობაშვილმა (მე-6 ა). ზოგიერთი ნაძვის ხე ქველმოქმედების მიზნით, ბავშვებმა მიართვეს დღის ცნეტრ „ჯეჯილის“ ბენეფიციარებს. დანარჩენმა კი სასკოლო გარემო დაამშვენა.
ნაძვის ხე, რომელმაც ჟიურის დიდი მოწონება დაიმსახურა და პირველი ადგილი დაიკავა, სიმბოლურად მუსიკის კაბინეტში დარჩა, რათა სკოლის საზოგადოებამ ხშირად უცქიროს და იფიქროს მომავალში როგორ შექმნან ხელოვნების ნიმუშები.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“