მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით...
- ეს არის საკუთარი თავის შეცნობის უნარი, კეთილგონიერება, სხვა ადამიანების მიმართ კარგი ურთიერთობა.
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე...
- არის მოსწავლე, რომელიც აქტიურია სასწავლო პროცესში, იღებს და ითვალისწინებს მასწავლებლის მითითებებს, პასუხისმგებლობით ეკიდება დაკისრებულ ვალდებულებებს, რაც კარგ პირობას ქმნის მის ღირსეულ მოქალაქედ ჩამოყალიბებისთვის.
- ვცდილობ სკოლაში შევქმნა...
- ურთიერთპატივისცემასა და თანამშრომლობაზე აგებული და ჩამოყალიბებული გარემო.
- როგორც დირექტორს, მახარებს რომ...
- ჩემი შრომა იხარჯება მომავალი თაობის აღზრდასა და მათ ღირსეულ მოქალაქეებად ჩამოყალიბებაზე. ამაყი ვარ, როცა ჩემს მიერ აღზრდილი მოსწავლეები შემდეგ ღირსეულ ადამიანები და პიროვნებები ხდებიან.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის...
- თანამშრომლობის მიმართ მათი სურვილი, გათავისებული აქვთ ის დიდი პასუხისმგებლობა, რომელიც მათ აკისრიათ ბავშვებთან მუშაობის პროცესში.
- დღევანდელობაში საჭიროა...
- თანამედროვე მოთხოვნების მიმართ მომართული და აღზრდილი ადამიანები, რათა ადვილად გაუმკლავდნენ იმ გლობალურ გამოწვევებს, რომლის წინაშეც დგას დღეს კაცობრიობა.
- იმედი მაქვს, რომ...
- გავზრდით ღირსეულ ადამიანებს, ღირსეულ ქართველებს და ზოგადად კონკურენტუნარიან ახალგაზრდებს, რომლებიც წინ წასწევენ ჩვენ ქვეყანას სხვადასხვა მიმართულებით.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი