სიახლეები
სიახლეები

„რატომ უნდა გავაკეთოთ ყველაფერი, რომ სკოლები არ დაიხუროს“ - რა აჩვენა 900-ზე მეტი სკოლის მიხედვით ჩატარებულმა კვლევამ?
12-11-2020
-
+


პანდემიამ ინგლისში ბავშვების უმეტესობას ნასწავლი დაავიწყა, გარკვეულ ნაწილს კი სოციალური უნარები დაუქვეითდა. როგორც გაერთიანებული სამეფოს განათლების სტანდარტების ოფისი 900-ზე მეტ სკოლასა და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მიხედვით ჩატარებულ კვლევაზე დაყრდნობით აცხადებს, პატარების ნაწილს დანა-ჩანგლის გამოყენებაც კი დაავიწყდა.

განათლების სტანდარტების ოფისის  ბრიტანეთის მთავრობის ერთ-ერთი დეპარტამენტია, რომლის მოვალეობა განათლების მეთვალყურეობაა.

ოფისის ინსპექტორები იუწყებიან იმასაც, რომ უფრო მოზრდილმა ბავშვებმა დაკარგეს „ამტანობა“ კითხვის დროს. ორგანიზაცია იქვე აღნიშნავს, რომ ეს ყველაფერი მიუთითებს გახსნილი სკოლების საჭიროებაზე.

განათლების სტანდარტების ოფისი აღნიშნავს, რომ ბავშვებზე COVID-19-ის პანდემიის გავლენის შესწავლით მივიდნენ დასკვნამდე, რომ გამოცდილება ძლიერ არაერთგვაროვანია.

უფროსი ინსპექტორი, ამანდა სპილმენი აღნიშნავს, რომ მომხდარის აღსაწერად, უნდა გამოვყოთ სამი ფართო ჯგუფი:

სკოლიდან შესვენების გამო ყველაზე მეტად დაზარალებული მცირეწლოვან ბავშვთა ჯგუფია, რომლებსაც შეუმცირდათ სიტყვათა მარაგი, დაავიწყდათ რიცხვები, რეგრესი განიცადეს ისეთ საბაზისო უნარებშიც, როგორიც არის ხელსახოცისა და დანა-ჩანგლის გამოყენება.

სკოლების დახურვისა და მოძრაობის აკრძალვის შემდეგ, საშუალო ასაკის ბავშვების უმეტესობას სხვადასხვა ხარისხით დაუქვეითდა ცოდნა; როგორც მოხსენებაშია აღნიშნული, „ნასწავლის დავიწყება დაუსაბუთებელია, მაგრამ შესაფასებლად მაინც ძნელია.

არიან ბავშვებიც, რომლებზეც ლოკდაუნს დადებითი შედეგი აღმოაჩნდა; ამ ბავშვებზე შეიძლება კარგად იმოქმედა მშობლებთან სიახლოვის დიდმა განცდამ და ოჯახში გატარებულმა დრომ.

Ofsted-ის ცნობით, უფრო მოზრდილ ბავშვებში სკოლებში დაბრუნების შემდეგ შეინიშნება კონცენტრაციის დაკარგვა. გარდა ამისა, ლოკდაუნის დროს სოციალურ მედიაში დაწყებულმა „ონლაინ-კინკლაობებმა“ ახლა უკვე საკლასო ოთახებში გადაინაცვლა. თუმცა, ინსპექტორები აღნიშნავენ, რომ სკოლები მაინც არის პანდემიის დროს ბავშვებში წარმოქმნილი პრაქტიკული პრობლემების ერთგვარი „ცეცხლის ჩამქრობები“.

ბრიტანეთის სკოლებისა და კოლეჯების ასოციაციის (ASCL) უფროს მასწავლებელთა ხელმძღვანელის, ჯეოფ ბარტონის განცხადებით: „ეს ანგარიში მტკიცედ მიუთითებს სკოლების დახურვის საგანმანათლებლო და ემოციურ გავლენაზე და ნათლად გვიჩვენებს, რატომ უნდა გავაკეთოთ ყველაფერი, რომ სკოლები არ დაიხუროს“.


კომენტარები


ეტალონი

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

„ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი დაიწყო - ოლიმპიადები სამ საგანში იმართება

ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა

სიახლეები

მასწავლებელთა სტატუსების ამაღლება 2026 წლამდე შეჩერებულია - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა

იქნება ინტენსიური ხასიათის ნაბიჯები გადადგმული იმისთვის რომ რეფორმები დაჩქარდეს

განათლების მინისტრი თანამდებობიდან გადადგა

ინფორმაცია პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე სწავლის გაგრძელების მსურველებისთვის

პიროვნება

„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს

„მოსწავლეების მეხსიერებაში, ყველაზე დიდხანს  შემოქმედებითი გაკვეთილი რჩება“ - დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ნატო ნანავა

„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“

„მხიარული მომენტია როცა ყველა ცდილობს ჩანთებიდან თავიანთი „ძვირფასი ნივთების“ მაგიდაზე დალაგებას“

სკოლები
საინტერესო

თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება

პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს

ჯოზეფი იცნობს ბერძნულ ანბანს და ამჟამად, სწავლობს მორზეს კოდს და პერიოდულ სისტემას

სიახლეები
საზოგადოება