მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის, ჩხორიის საჯარო სკოლის 2 მასწავლებელი პროექტის - „ახალგაზრდების ჩართულობა და განვითარება“ ფარგლებში გამართულ წლის შემაჯამებელ ღონისძიებაზე 2020 წლის საუკეთესო ლიდერ პედაგოგად დასახლდა.
ასოციაცია „ ათინათის“ პროექტის - „ახალგაზრდების ჩართულობა და განვითარება“ ფარგლებში გამართულ წლის შემაჯამებელ ღონისძიებაზე, რომელსაც ესწრებოდნენ პარტნიორი სკოლების დირექტორები და მასწავლებლები, ასევე საგანმანათლებლო რესურსცენტრისა და ზუგდიდის მერიის წარმომადგენლები, დასახელებულ 2020 წლის 4 საუკეთესო ლიდერ მასწავლებლებს შორის ორი ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხორიის საჯარო სკოლის პედაგოგია.
ცხოვრების ჯანსაღი წესისა და ეკოლოგიური განათლების კლუბის მიმართულებით - 2020 წლის საუკეთესო ლიდერი პედაგოგი მზია ქარდავა გახლავთ.
ინგლისური ენის კლუბის მიმართულებით - 2020 წლის საუკეთესო ლიდერი პედაგოგი კი ნინო ჯოჯუაა.
ჩხორიის საჯარო სკოლის დირექცია ულოცავს მათ საუკეთესო პედაგოგის ტიტულის მინიჭებას და ამ დღის ემოციებისთვის მადლობას უხდის ასოციაცია „ ათინათის“ ხელმძღვანელს რუსუდან ყალიჩავას, თანამშრომლებს სალომე ჟვანიასა და სალომე გუგუჩიას, ასევე, ყველა იმ ადამიანს, რომელთაც დააფასეს მასწავლებლების შრომისმოყვარეობა და ნიჭიერება. პედაგოგებს კი უსურვებს ბევრ ასეთ სასიხარულო და
სადღესასწაულო დღეებს ცხოვრებაში.
პროექტს - „ ახალგაზრდების ჩართულობა და განვითარება“ ახორციელებს ასოციაცია „
ათინათი“ გაეროს ბავშვთა ფონდი UNICEF-ი ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს USAID ფინანსური მხარდაჭერით.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებები ძალაში 1-ელი ივლიდან შევა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ