მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პრაქტიკოს პედაგოგებს სკოლაში სასწავლო წლის ბოლომდე დარჩენის საშუალება მიეცათ. თუმცა მასწავლებლებისთვის ამ სასიხარულო სიახლემ, მაძიებლებს სკოლაში მუშაობის დაწყების შესაძლებლობა შეუმცირა. ისინი, ვინც საგნის გამოცდა წარმატებით ჩააბარეს სკოლაში დასაქმების შანსს ითხოვენ.
მართალია, იანვრიდან მასწავლებლების ვაკანსიები ისე მასშტაბურად არ გამოცხადებულა, როგორც ეს გასული წლის სექტემბერში იყო, თუმცა სკოლები ახალ კადრებს მაინც ეძებენ. პერიოდულად ვებ-გვერდზე teacherjobs.ge ვაკანსიების ჩამონათვალი ახლდება.
როგორ უნდა მოიქცნენ მაძიებლები, რომ სკოლაში დასაქმდნენ, რა მოეთხოვებათ მათ და როგორ უნდა აიმაღლონ სტატუსი?
„ეტალონი“ მაძიებლებს, რომლებსაც საგნის გამოცდა წარმატებით ჩააბარეს და მასწავლებლის პროფესიაში შესვლა სურთ, რამდენიმე რჩევას გთავაზობთ:
თუ თქვენ დიპლომი განიჭებთ მასწავლებლის კვალიფიკაციას ან გავლილი გაქვთ მასწავლებლის მოსამზადებელი 60 კრედიტიანი პროგრამა, სკოლაში დასაქმების შემდეგ უფროსი მასწავლებლის სტატუსი მოგენიჭებათ. წინააღმდეგ შემთხვევაში კი, მასწავლებლობის პარალელურად, სტატუსის მოსაპოვებლად მაძიებლის პროგრამაში ჩართვა მოგიწევთ.
„ეტალონი“ წარმატებებს გისურვებთ!
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
როდის არის კანონით აკრძალული მოსწავლისთვის სკოლის შეცვლა - დეტალური ინფორმაცია
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი