| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრი მიხეილ ბატიაშვილი უარყოფს გავრცელებულ ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც დირექტორები საპენსიო ასაკის პრაქტიკოს პედაგოგებს პროფესიიდან გასვლას აიძულებენ. მისი თქმით, ფულადი ჯილდოს აღება მასწავლებლის არჩევანია.
ამის შესახებ მინისტრმა ჟურნალისტებთან საუბრისას პირველ კლასიკურ გიმნაზიაში პედაგოგებთან შეხვედრის შემდეგ განაცხადა.
„ეს სიმართლეს არ შეესაბამება. ჩვენ პირველივე დღიდან, ყოველდღიურ რეჟიმში ვაფიქსირებთ, რომ ეს პედაგოგის არჩევანია, საკუთარი ნებაა. დღეს თქვენც ესწრებოდით, რომ პედაგოგებმა პროფესიიდან გასვლის გადაწყვეტილება საკუთარი სურვილის საფუძველზე გამოთქვეს. თქვენც მოწმე იყავით, რომ ვუხსნით თითოეულ მათგანს, საკუთარი სურვილის საფუძველზე უნდა დააფიქსირონ პოზიცია.
დღეს 20 ათასამდე ადამიანია მასწავლებელთა კომპეტენციის დადასტურების გამოცდაზე დარეგისტრირებული და ათასობით ადამიანის სურვილი რომ არა, ვერანაირი ძალისხმევა ვერ გამოიწვევდა ასეთ შედეგს. ჩვენი მიზანია, რომ პირადად მე, ყველა სკოლაში მივიდე და ყველას განვუმარტო, რომ ეს ყველაფერი არის ნებაყოფლობით ნიადგზე და ერთადერთ მიზანს ემსახურება, რომ მეტ პედაგოგს გავუუმჯობესოთ პირობები“, - განაცხადა ბატიაშვილმა.
რამდენიმე დღის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ დირექტორების ნაწილი საპენსიო ასაკის პრაქტიკოსი პედაგოგებისგან პირდაპირ მოითხოვენ ჯილდო აიღონ და პროფესიიდან გავიდნენ.
ასევე იხილეთ: საპენსიო ასაკის პედაგოგები პროფესიიდან გასვლის შემთხვევაში ორი წლის ჯამურ ხელფასს მიიღებენ
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
12 ცვლილება, რომელიც ყველა სკოლას, ბაღსა და უმაღლესს შეეხება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
პატარებმა შეაჯამეს წინასაანბანო პერიოდში შესწავლილი მასალა