სიახლეები
ინტერვიუ, ეტალონი

''ეტალონის'' პირველი მონაწილის ემოციური წერილი - რას იხსენებს დიმიტრი კურტანიძე
07-02-2017
-
+


დიმიტრი კურტანიძე პროექტ ,,ეტალონის“ ერთერთი პირველი მონაწილეა. მას შემდეგ 11 წელი გავიდა. ახლა დიმიტრი ფინანსთა სამინისტროს საგამოძიებო სამსახურში მუშაობს. რა გავლენა მოახდინა მასზე ,,ეტალონმა’’ და როგორ ემზადებოდა პროექტში მონაწილეობისთვის. Etaloni.ge-სთან საუბრისას ხაშურის N1სკოლის კურსდამთავრებული, დიმიტრი კურტანიძე აღნიშნავს, რომ პროექტში მონაწილეობამ მეტად ხარისხიანი და პროდუქტიული გახადა მისი სწავლა.


1. დიმიტრი, თქვენ ''ეტალონის“ პირველ გადაცემაში მონაწილეობდით. თუ შეიძლება გაიხსენეთ თქვენი განცდები და შთაბეჭდილებები.

- ''ეტალონის'' შესახებ გაზეთ ''გზის'' მეშვეობით შევიტყვე. გაზეთში გამოცემული კითხვარი უნდა შეგევსო, თუ სამ შეცდომაზე ნაკლები არ გექნებოდა, ბუკლეტი დოლურაში მოხვდებოდა. ტელეკომპანია ''მზის'' პირდაპირ ეთერში ხდებოდა სწორი პასუხის მქონე მოსწავლეების შერჩევა. სიმართლე გითხრათ, დიდად არ მჯერა იღბლის, მაგრამ ძალიან საინტერესო კითხვები იყო და მეც დიდი მონდომებით შევუდექი კითხვებზე პასუხების გაცემას. რამდენიმე შეკითხვა არ მახსოვდა, სახელმძღვანელოებში დავიწყე მოძიება და გავგზავნე საფოსტო ყუთის მეშვეობით. დადგა დრო, როდესაც დოლურიდან სწორის პასუხების მქონე ათი მოსწავლის ბუკლეტი უნდა ამოეღოთ. ოჯახის უკლებლივ ყველა წევრი დავსხედით ტელევიზორის წინ და ველოდებოდით სატელევიზიო შოუში მოსახვედრი მოსწავლეების გამოვლენის პროცესს. რომ შევხედე დოლურაში ძალიან ბევრი ბუკლეტი იყო, იმედი გადამეწურა, მაგრამ მესამე ბუკლეტის ამოღებისას, როდესაც წამყვანმა ჩემი სახელი და გვარი გამოაცხადა, ყველამ ერთხმად წამოვიყვირეთ. მაშინვე ყველა მეგობარს, ყველა ადამიანს, ვისთანაც ხმა მიმიწვდებოდა გავაგებინე, რომ ''ეტალონის'' მთავარ გადაცემაში უნდა ვყოფილიყავი სხვა ცხრა მოსწავლესთან ერთად. ძალიან მეამაყებოდა გადაცემაში მონაწილეობა.  

გადმოვიღე ძველი სახელმძღვანელოები და ყველას თავიდან წაკითხვა დავიწყე, რადგან წინ ხომ მთავარი კითხვები მელოდა?! თან თუ სწორად მახსოვს, გამარჯვებულ მოსწავლეს ყოველთვიური 50 ლარიანი სტიპენდია ენიშნებოდა, ესეც დამატებითი სტიმული იყო ჩემთვის და ყველა იქ მყოფისთვის. გადაცემის ჩაწერის დროს ძალიან ვნერვიულობდი იმას, რომ ძალიან ბევრ ხალხს უნდა ვენახე, არ მინდოდა ცუდად გამოვსულიყავი. ნერვიულობამ გადამწყვეტი როლი ითამაშა და ისე წარმატებით ვერ გამოვედი, როგორც მოველოდი, მაგრამ მაინც ძალიან დიდი შთაბეჭდილებებით და იმის სურვილით დავბრუნდი შინ, რომ კვლავ გამეგრძელებინა კარგად სწავლა, კითხვარების შევსება და აუცილებლად მოვხვდებოდი და უფრო წარმატებით მოვახერხებდი ასპარეზობას.

2. რა გავლენა მოახდინა თქვენზე ''ეტალონში'' მონაწილეობამ?

''ეტალონში'' მონაწილეობამ მეტად ხარისხიანი და პროდუქტიული გახადა ჩემი სწავლა. თითოეულმა დეტალმა და სახელმძღვანელოში გადმოცემულმა ინფორმაციამ დიდი მნიშვნელობა შეიძინა, ვცდილობდი არაფერი გამომრჩენოდა და ხშირად გადამეთვალიერებინა უკვე გავლილი გაკვეთილი, რომ არ დამვიწყებოდა, რადგან მე ხომ ისევ ''ეტალონში'' ''ტრიუმფით'' მისვლისთვის ვემზადებოდი. ''ეტალონი'' მოსწავლეებისთვის დამატებითი სტიმულისა და მოტივაციის საშუალებაა. ძალიან მწყდება გული, რომ ''ეტალონს'' ტელევიზიით ვეღარ ვხედავ.  იგი არ არის უბრალოდ ვიქტორინა, რადგან თითოეული იქ მოხვედრილი მოსწავლე, დარწმუნებული ვარ, ბევრად მეტ წიგნს წაიკითხავს, ბევრად მეტად შეძლებს საკუთარი თავის გადამოწმებას და უფრო პროდუქტიულად სწავლის გაგრძელებას. ჩემი, როგორც ყოფილი ''ეტალონელის'', მხარდაჭერა და გვერდში დგომა ამ პროექტს.''


კომენტარები


ეტალონი

ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია

მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

სიახლეები

მუნიციპალიტეტი, რომლის სკოლებშიც მუნის არც ერთი შემთხვევა არ დაფიქსირებულა

„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“

3 ცვლილება განათლების მიმართულებით, რომელსაც კომიტეტმა მხარი დაუჭირა

სკოლის ხელმძღვანელები მოსწავლეებისთვის უსაფრთხო გარემოს შემქნის მნიშვნელობაზე საუბრობენ 

სკოლებში შემოწმებები ბრუნდება (?) - ვის ეხება ინიციატივა

პიროვნება

ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას

„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...

„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...

სკოლები
ღონისძიებას უძღვებოდნენ მე-9 კლასის მოსწავლე მარიამ ფაფაკერაშვილი და მე-9 კლასის ხემძღვანელი -  მაია რიჟამაძე
 

მოსწავლეებმა გამოავლინეს ცოდნა, ლოგიკური აზროვნების უნარი და სწრაფი რეაქცია სხვადასხვა სფეროში

ნამუშევრები განთავსდა სკოლის ეზოში, ნეკერჩხლის ფოთლებით მოფენილ სივრცეში
 
 
 
 

კონკურსში წარმატებით იასპარეზეს და მე-3 ეტაპზე გადავიდნენ ​ბოლნისის N3 საჯარო სკოლის მოსწავლეები

მოსწავლეებმა საპროგრამო მასალით კარლო კოლოდის „პინოქიოს თავგადასავალის“ ერთ-ერთი თავი გაიარეს

საინტერესო

ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია

გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“

არაბთა გაერთიანებული საამიროები აქტიურად ნერგავს ხელოვნურ ინტელექტს განათლების სფეროში

როგორ მიმდინარეობს სასწავლო პროცესი საქართველოს საჯარო სკოლებში - დირექტორები etaloni.ge-ს კითხვებს პასუხობენ

სიახლეები
საზოგადოება